تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
0

لورس :پیش بینی می شود که سولانا در ماه فوریه با ۴۳ درصد افزایش به ۱۴۵ دلار برسد

  • کد خبر : 2635435
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۴۱
لورس :پیش بینی می شود که سولانا در ماه فوریه با ۴۳ درصد افزایش به ۱۴۵ دلار برسد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

پیش بینی می شود که سولانا در ماه فوریه با ۴۳ درصد افزایش به ۱۴۵ دلار برسد اخبارآلت کوینارز رمزپایه توسط آندیا احمدی آخرین به روز رسانی ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ ۰ ۱۷۰ اشتراک سولانا (SOL) شاهد افزایش ناگهانی قیمت بوده و بیش از ۵ درصد در نمودارهای روزانه افزایش یافته است. این توکن نیز طی هفته گذشته ۴٫۹ درصد و از دسامبر ۲۰۲۳ بیش از ۴۷ درصد افزایش یافته است. از ژانویه ۲۰۲۳، سولانا بیش از ۳۳۰ درصد افزایش یافته است.
Source: CoinGecko آخرین رالی ممکن است پایانی برای سولانا نباشد. به گفته تحلیلگر کریپتو «بلانتز»، SOL ممکن است در هفته‌های آینده بیش از ۱۴۰ دلار افزایش یابد. ممکن است در ماه فوریه با ۴۳ درصد افزایش به ۱۴۵ دلار برسد.
این تحلیلگر خاطرنشان می کند که “این روند نزولی بارها آزمایش شده است.
” بعلاوه، بلانتز تاکید می کند که حرکت سه موجی به سمت پایین اصلاح کننده” به نظر می رسد.
او گفت:
من فکر می‌کنم که سولانا ممکن است برای یک گام تا بیشتر از ۱۴۰دلار..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

پیش بینی می شود که سولانا در ماه فوریه با ۴۳ درصد افزایش به ۱۴۵ دلار برسد اخبارآلت کوینارز رمزپایه توسط آندیا احمدی ۰ ۱۷۰ اشتراک

سولانا (SOL) شاهد افزایش ناگهانی قیمت بوده و بیش از ۵ درصد در نمودارهای روزانه افزایش یافته است. این توکن نیز طی هفته گذشته ۴٫۹ درصد و از دسامبر ۲۰۲۳ بیش از ۴۷ درصد افزایش یافته است. از ژانویه ۲۰۲۳، سولانا بیش از ۳۳۰ درصد افزایش یافته است.

Source: CoinGecko

آخرین رالی ممکن است پایانی برای سولانا نباشد. به گفته تحلیلگر کریپتو «بلانتز»، SOL ممکن است در هفته‌های آینده بیش از ۱۴۰ دلار افزایش یابد. ممکن است در ماه فوریه با ۴۳ درصد افزایش به ۱۴۵ دلار برسد.

این تحلیلگر خاطرنشان می کند که “این روند نزولی بارها آزمایش شده است.

” بعلاوه، بلانتز تاکید می کند که حرکت سه موجی به سمت پایین اصلاح کننده” به نظر می رسد.

او گفت:

من فکر می‌کنم که سولانا ممکن است برای یک گام تا بیشتر از ۱۴۰دلار آماده شود، این روند نزولی برای من بارها آزمایش شده است که نمی‌توانم نزولی را در نظر بگیرم و نمی‌توانم حرکت موج شفاف ۳ را به سمت پایین از اوج به‌نظر اصلاح‌کننده نادیده بگیرم.

آیا سولانا در سال ۲۰۲۴ به بالاترین حد خود خواهد رسید؟

سولانا یکی از بهترین ارزهای رمزنگاری در سال ۲۰۲۳ بود. از ژانویه ۲۰۲۳ تا دسامبر ۲۰۲۳، SOL در یک نقطه تا ۱۰۰۰ درصد افزایش یافت و سپس دوباره به پایین سقوط کرد.

سولانا در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد از بالاترین سطح تاریخ خود یعنی ۲۵۹٫۹۶ دلار که در نوامبر ۲۰۲۱، بیش از دو سال پیش به آن رسیده بود، کاهش یافته است.

قیمت سولانا در نوامبر ۲۰۲۲ پس از فروپاشی FTX ضربه شدیدی خورد. FTX، صرافی که اکنون از بین رفته است، و بیش از ۱ میلیارد دلار توکن SOL داشت.

به گفته Changelly، سولانا (SOL) می‌تواند در مارس ۲۰۲۶، تقریباً دو سال دیگر، به اوج خود در سال ۲۰۲۱ بازگردد. این پلتفرم پیش‌بینی می‌کند که SOL در مارس ۲۰۲۶ به حداکثر قیمت ۲۵۱٫۷۷ دلار برسد.

اما برای سال ۲۰۲۴، Changelly یک سال نزولی را برای SOL پیش‌بینی می‌کند. طبق این پلتفرم، قیمت SOL ممکن است در ماه آگوست به زیر ۳۰ دلار کاهش یابد.

وب سایت پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال تلگان (Telegaon) همچنین پیش‌بینی می‌کند که سولانا زمانی در سال ۲۰۲۶ از بالاترین رکورد خود عبور کند. همانطور که در سال ۲۰۲۴، تلگان پیش بینی می کند که SOL به حداکثر قیمت ۱۶۵ دلار برسد.

منبع watcher.guru بلانتزسولانا ۰ ۱۷۰ اشتراک آندیا احمدی

مقاله قبلی

پیتر شیف دلیل عملکرد بیت کوین را با وجود تایید ETF بیت کوین بررسی می کند

مقاله بعدی

رشد اتریوم بیت کوین را هدایت می کند

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2635435

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها