تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0
خانه دسته‌بندی نشده

لورس :چشم‌انداز دوگانه بیت کوین؛ قیمت تا ۲۰۲۵ چه سرنوشتی خواهد داشت؟

  • کد خبر : 2627743
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
لورس :چشم‌انداز دوگانه بیت کوین؛ قیمت تا ۲۰۲۵ چه سرنوشتی خواهد داشت؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

چشم‌انداز دوگانه بیت کوین؛ قیمت تا ۲۰۲۵ چه سرنوشتی خواهد داشت؟ ثبات کنونی قیمت بیت کوین در محدوده ۳۴ هزار دلار پتانسیل لازم برای ادامه روند صعودی را تایید می‌کند اما تحلیلگران هنوز مطمئن نیستند که آیا شاخص‌ها از یک مسیر افزایشی حمایت می‌کنند یا باید منتظر یک سقوط قریب الوقوع تا ۲۷ هزار دلار باشیم. در این مطلب با بررسی چشم انداز دوگانه بیت کوین، به دنبال پاسخ این پرسش خواهیم بود که قیمت پادشاه کریپتو در نهایت چه سرنوشتی خواهد داشت؟
به گزارش والکس و به نقل از bitcoinist، بیت کوین در لحظه نگارش این خبر در محدوده ۳۴۲۶۰ دلار معامله می‌شود و در شبانه روز گذشته در این حدود قیمتی نوسان خفیفی را ثبت کرده است. با افزایش قابل توجه ۱۵ درصدی در هفته قبل، بیت کوین موقعیت خود را به عنوان یک ارز دیجیتال پیشرو براساس ارزش بازار حفظ کرده و بار دیگر انعطاف‌پذیری خود را در میان نوسانات و اخبار مختلف اقتصادی و سیاسی مختلف ثابت کرده است.
صعود اخیر بیت کوین که به مقاومت ۳۵ هزار دلاری رسیده، واکنش مثبت و شگفت‌انگیزی را در کل بازار ارزهای دیجتال به همراه داشته است. علی‌رغم افزایش اولیه، این رمزارز..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

چشم‌انداز دوگانه بیت کوین؛ قیمت تا ۲۰۲۵ چه سرنوشتی خواهد داشت؟

ثبات کنونی قیمت بیت کوین در محدوده ۳۴ هزار دلار پتانسیل لازم برای ادامه روند صعودی را تایید می‌کند اما تحلیلگران هنوز مطمئن نیستند که آیا شاخص‌ها از یک مسیر افزایشی حمایت می‌کنند یا باید منتظر یک سقوط قریب الوقوع تا ۲۷ هزار دلار باشیم. در این مطلب با بررسی چشم انداز دوگانه بیت کوین، به دنبال پاسخ این پرسش خواهیم بود که قیمت پادشاه کریپتو در نهایت چه سرنوشتی خواهد داشت؟

به گزارش والکس و به نقل از bitcoinist، بیت کوین در لحظه نگارش این خبر در محدوده ۳۴۲۶۰ دلار معامله می‌شود و در شبانه روز گذشته در این حدود قیمتی نوسان خفیفی را ثبت کرده است. با افزایش قابل توجه ۱۵ درصدی در هفته قبل، بیت کوین موقعیت خود را به عنوان یک ارز دیجیتال پیشرو براساس ارزش بازار حفظ کرده و بار دیگر انعطاف‌پذیری خود را در میان نوسانات و اخبار مختلف اقتصادی و سیاسی مختلف ثابت کرده است.

صعود اخیر بیت کوین که به مقاومت ۳۵ هزار دلاری رسیده، واکنش مثبت و شگفت‌انگیزی را در کل بازار ارزهای دیجتال به همراه داشته است. علی‌رغم افزایش اولیه، این رمزارز دستخوش اصلاحات متوسطی شد و به سطح ۳۴ دلاری برگشت.

آخرین گزارش از finder.com بینش و پیش‌بینی‌های ارائه شده توسط کارشناسان صنعت کریپتو در مورد مسیر آینده قیمت بیت کوین را روشن می‌کند. این پیش‌بینی‌های جامع به تحولات و تغییرات بالقوه در ارزش این ارز دیجیتال می‌پردازد و تجزیه و تحلیل دقیقی بر اساس نظرات کارشناسان و روند بازار ارائه می‌دهد. در واقع این گزارش به‌عنوان منبعی ارزشمند عمل می‌کند و نگاهی اجمالی به مسیرها و عواملی دارد که ممکن است بر قیمت بیت‌کوین در آینده تأثیر بگذارد.

براساس مجموع نظرات ۳۱ متخصص در حوزه ارزهای دیجیتال و فین‌تک که توسط سایت finder جمع‌آوری شده است، میانگین پیش‌بینی کارشناسان حکایت از آن دارد که بیت کوین در ماه‌های باقی‌مانده تا پایان سال ۲۰۲۳ میلادی در محدوده ۳۰ هزار دلار نوسان می‌کند و یک سال بعد از هاوینگ بیت کوین، قیمت در سال ۲۰۲۵ به حدود ۸۷ هزار دلار خواهد رسید.

جوزف راچینسکی (Joseph Raczynski) به عنوان یک آینده‌نگر و آینده پژوه در حوزه مالی تخمین کمتری را ارائه می‌دهد و می‌گوید که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ با ارزش ۲۹ هزار دلار به پایان خواهد رسید اما تا پایان سال ۲۰۲۵ قیمت به ۸۰ هزار دلار خواهد رسید. تایید احتمالی صندوق ETF بیت کوین به طور بالقوه می‌تواند به دو برابر شدن ارزش این رمزارز منجر شود.

بیشتر بخوانید: تایید ETF شرکت بلک راک می‌تواند بیت کوین را به چه سقف قیمتی برساند؟

میتش شاه (Mitesh Shah) مدیر عامل Omnia Markets، گفت که پیش‌بینی می‌شود بیت کوین تا پایان سال جاری میلادی در همان محدوده ۳۵ هزار دلار باقی بماند. او پیش بینی می‌کند که ارزش برترین ارز دیجیتال افزایش قابل توجهی را تجربه خواهد کرد و تا سال ۲۰۲۵ به ۱۰۵۰۰۰ دلار خواهد رسید. وی معتقد است که تصویب هر ETF بیت کوین راه را برای سرمایه‌گذاری نهادی باز می‌کند و اعلام چنین تاییدی احتمالا منجر به افزایش فوری قیمت بیت کوین خواهد شد. میتش شاه مانند ۲۰ درصد دیگر از تحلیلگران این تحقیق براین باور است که تایید ETF بیت کوین تا قبل از شروع سال جدید میلادی اتفاق می‌افتد. او در مورد توافق روزافزون کارشناسان مبنی بر اینکه SEC در نهایت ETF اسپات بیت کوین را تایید می‌کند اظهار داشت که پیشنهاد شرکت بلک راک محتمل‌ترین گزینه ممکن است.

به گفته مانراج چاندوک (Manraj Chandok) معامله‌گر وایرکس (Wirex) تا زمان وقوع هاوینگ ۲۰۲۴ نوسانات محدودی در قیمت بیت کوین وجود خواهد داشت. رویداد هاوینگ ضمن کاهش عرضه بیت کوین، پاداش استخراج ماینرها را نیز نصف می‌کند. بازه زمانی پیش بینی شده برای این رویداد آوریل ۲۰۲۴ (اردیبهشت ۱۴۰۳) است.

دامیان چمیل (Damian Chmiel) تحلیلگر و سردبیر ارشد Finance Magnates، نیز گفت که پیش بینی می‌شود بیت کوین در طول سال جاری مرحله تثبیت را با ارزش ۳۰ هزاو دلار تجربه کند. علاوه بر این، او پیش بینی می‌کند که ارزش بیت کوین تا سال ۲۰۲۵ و بعد از هاوینگ ۲۰۲۴ به طور بالقوه می‌تواند به ۵۰ هزار دلار برسد. وی اینطور استدلال می‌کند که هاوینگ سال آینده می‌تواند یک رویداد تعیین کننده برای بیت کوین باشد و من هنوز بر این باورم که پادشاه کریپتو در نهایت به بالاترین حد خود خواهد رسید و به یک ارزش‌گذاری شش رقمی در بلندمدت دست خواهد یافت.

افزایش اخیر قیمت بیت کوین تا ۳۵ هزار دلار باعث ایجاد حس اطمینان در بین سرمایه‌گذاران شده و باعث شده است که آنها تمایل بیشتری به سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال داشته باشند. در همین حال سایت سنتیمنت (santiment) افزایش قابل توجهی را در موقعیت‌های آتی و فعال بیت کوین گزارش کرده است که با افزایش قابل توجه ۹۲۲ میلیون دلاری سود باز در طول هفته گذشته همراه شده است. این توسعه نشان دهنده افزایش سطح اعتماد به پتانسیل بیت کوین است.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیازها: ۳.۱ / ۵. مجموع آرا: ۸

برچسب هابیت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2627743

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها