تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
2

لورس :کدام ریمل ها فوق العاده حجم دهنده هستند؟

  • کد خبر : 2597529
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
لورس :کدام ریمل ها فوق العاده حجم دهنده هستند؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :از آنجایی‌که چشم‌ها نقش تعیین‌کننده و پر‌رنگی را در زیبایی چهره ایفا می‌کنند، پس آرایش آن‌ها هم از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از مواد آرایشی مختلف موجب می‌شود تا چشمان شما جلوه خاصی پیدا کند؛ اما آرایش کامل چشم آسان نیست و کاری زمان‌بر است. بنابراین بسیاری […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

از آنجایی‌که چشم‌ها نقش تعیین‌کننده و پر‌رنگی را در زیبایی چهره ایفا می‌کنند، پس آرایش آن‌ها هم از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از مواد آرایشی مختلف موجب می‌شود تا چشمان شما جلوه خاصی پیدا کند؛ اما آرایش کامل چشم آسان نیست و کاری زمان‌بر است. بنابراین بسیاری از افراد لوازم آرایشی خود را به چند قلم محدود می‌کنند. ریمل فوق العاده حجم دهنده از پر‌کاربرد‌ترین لوازم مصرفی برای خانم‌ها به شمار می‌رود که استفاده از همین ابزار آرایشی ساده، اصول و ترفند‌های خاص خودش را دارد.

کدام ریمل ها فوق العاده حجم دهنده هستند؟

انواع ریمل حجم دهنده

چشم یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین عضو بدن است که برای آرایش آن باید از برند معتبری خرید کنیم. امروزه انواع مختلفی از این ابزار آرایشی پر‌کاربرد، یعنی ریمل تولید و به بازار عرضه می‌شود که حتی به ‌دلیل تنوع زیاد، ممکن است که به هنگام خرید دچار سردرگمی شوید. شما باید از بین انواع گوناگون ریمل که شامل بلند‌کننده، فر‌کننده و پر‌پشت‌کننده یا ریمل فوق العاده حجم دهنده است، بسته به نیاز خود خرید کنید.

معرفی ۱۰ ریمل حجم دهنده

کدام ریمل ها فوق العاده حجم دهنده هستند؟

قبل از انتخاب محصول مدنظر، بهتر است با انواع آن آشنا شوید تا بتوانید یک خرید حرفه‌ای داشته باشید.

·        برند دیپ رومنس

این مورد از توان پر‌پشت‌کنندگی بالایی برخوردار است که با نام دیپ رومنس سفید هم شناخته می‌شود. فرچه این محصول به‌ گونه‌ای طراحی شده که حتی کوتاه‌ترین مژه‌ها را هم پوشش می‌دهد. توانایی پوشش بالا از مزیت‌های آن به شمار می‌رود.

این کالای آلمانی می‌تواند انتخابی مناسب محسوب شود. نکته قابل توجه این است که مدل‌های نا‌مرغوب و تقلبی آن در بازار وجود دارد؛ پس در زمان خرید به اصل بودن کالا توجه کنید.

·        برند اسنس

این مورد یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین مارک‌های لوازم آرایشی و به‌خصوص ریمل محسوب می‌شود. این محصول ساخت کشور ایتالیا است که با قیمتی مطلوب و ظاهری کاملا دخترانه به بازار عرضه می‌شود. این ریمل فوق العاده حجم دهنده است و برس آن از اندازه بزرگی بهره می‌برد.

دلیل بزرگ­بودن اندازه برس این است که بتواند تمام مژه‌ها را تحت پوشش خود قرار دهد. همچنین بافت بسیار سبک ریمل اسنس باعث جلوگیری از حس سنگینی بر روی چشم‌ها می‌شود.

·        برند ایزادورا

برس فیبری و انعطاف‌پذیر این محصول، قابلیت و امکان پر‌پشت‌شدن مژه‌ها را آسان‌تر کرده است. این کالا علاوه‌بر پر‌پشت­کردن مژه‌ها، امکان حالت دادن به آن‌ها را هم دارد. در ‌صورتی‌ که چشمان حساسی دارید یا از لنز استفاده می‌کنید، ایزادورا گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود.

ایزادورا مورد‌ تایید متخصصان پوست است و به سلامت شما آسیب نمی‌زند. کشور سوئد در زمینه تولید لوازم آرایشی فعالیت بسیار خوبی دارد که نمونه قابل توجه آن، ایزادورا است.

·        نوت مدل

یک ریمل فوق العاده حجم دهنده و حالت‌دهنده، نوت مدل است که علاقه‌مندان بسیاری دارد. ویژگی قابل توجه، برس ویژه‌ای است که طراحان برای آن در نظر گرفته‌اند. این برس حتی مژه‌های کوچک کنج چشم را هم پوشش می‌دهد.

این کالا به‌ دلیل داشتن ویتامین E در ترکیب خود، مرطوب‌کننده و تغذیه‌کننده به شمار می‌رود. همچنین وجود آنتی‌اکسیدان‌ها در این محصول به کاهش آلرژی چشم‌ها کمک می‌کند. از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به ماندگاری بالا و آب‌رسانی اشاره کرد.

·        کالیستا

این برند تمام تلاش خود را کرده تا محصولی تولید کند که موجب پر‌پشت شدن مژه‌ها شود. طراحی برس آن به ‌قدری با دقت انجام شده که سر ریز آن حتی کوچک‌ترین موی چشم را پوشش می‌دهد. این محصول به ‌گونه‌ای طراحی و تولید شده که به میزان مورد‌احتیاج مواد برداشته و از چسبیدن مژ‌ه‌ها به یکدیگر جلوگیری می‌کند.

وجود رنگدانه‌های غلیظ و مشکی در ترکیب آن از دیگر ویژگی‌های مهم این کالا است.

کدام ریمل ها فوق العاده حجم دهنده هستند؟

·        برند بورژوا

ریمل فوق العاده حجم دهنده بورژوا، مناسب برای مهمانی، پر‌پشت‌کننده، بلند‌کننده و ضد‌ آب تولید شده است. همچنین ریمل بورژوا از مواد ضد ‌اشک و ضد‌ عرق تولید شده که باعث سیاهی دور چشم نمی‌شود. قابلیت شست‌و‌شوی راحت با آب و پاک‌کننده‌های آرایشی نیز یکی دیگر از ویژگی‌های آن محسوب می‌شود.

در واقع، از جمله ویژگی‌هایی که موجب پرطرفدار شدن این محصول شده، می‌توان به رنگدانه قوی، ویتامین E و آبرسانی اشاره کرد. فقط به هنگام خرید باید به اصل یا تقلبی بودن کالا توجه کنید.

·        این لی مدل

این لی مدل، شامل خرده مژه‌هایی است که به افزایش جذابیت چشم‌ها کمک می‌کند. این محصول با داشتن برس مویی از چسبندگی مژه‌ها به یکدیگر جلوگیری می‌کند و برای آن دسته از افرادی که مژه‌های کم و کوتاه دارند، مناسب است.

بافت سبک مواد آن، علاوه ‌بر جلوگیری از احساس سنگینی برای چشم‌ها از ریختن مواد در پیرامون چشم جلوگیری می‌کند‌. حفظ حالت برای طولانی‌مدت از مهم‌ترین خصوصیات آن محسوب می‌شود. همچنین از کارایی مناسبی نسبت به قیمت آن برخوردار است.

·        پانک دو سه

یکی دیگر از انواع ریمل فوق العاده حجم دهنده، برند خارجی دو سه است. این مورد یکی از بهترین محصولات برای پر‌پشت کردن مژه‌ها محسوب می‌شود. قیمت آن مناسب است و با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، بسیار به‌صرفه است.

مواد آن ضد حساسیت است و از ایجاد آلرژی جلوگیری می‌کند. از ماندگاری بالایی برخوردار است و با مواردی مانند عرق‌کردن و گریه‌کردن پخش نمی‌شود‌.

·        برند گلدن رز

گلدن رز یکی از جدید‌ترین برند‌های بازار است که از کیفیت بالایی بهره می‌برد. بسیاری از میکاپ آرتیست‌ها از این محصول به‌ عنوان بهترین مارک برای میکاپ عروس استفاده می‌کنند. از آنجایی‌که ماندگاری بالایی دارد، به آسانی پاک نمی‌شود و دارای فرچه مویی با‌کیفیتی است، به‌ عنوان ریمل فوق العاده حجم دهنده شناخته شده است.

·        برند بل

فرچه مویی آن با دقت بسیار بالایی طراحی شده است که باعث پر‌پشت شدن مژه‌ها می‌شود. مواد این محصول ترکیبی از مواد نایلونی و الیاف ابریشم مصنوعی هستند که باعث بلند‌تر شدن مژه‌ها هم می‌شوند. رنگدانه‌های مشکی ظاهری یکدست و زیبایی را برای چشمان شما به‌وجود می‌آورد.

ریمل بل می‌تواند گزینه مناسبی برای هر نوع مژه باشد؛ زیرا از طراحی منحصر‌به‌فردی برخوردار است. محصولات معرفی شده از انواع ریمل فوق العاده حجم دهنده هستند که از پر‌کاربرد‌ترین‌های لوازم آرایشی هستند.

اما نکته قابل توجه هنگام خرید، توجه به اصل یا تقلبی بودن کالا است؛ چرا‌ که امروزه کالا‌های نا‌مرغوب در بازار به ‌عنوان کالا‌های مرغوب فروخته می‌شوند.

کدام ریمل ها فوق العاده حجم دهنده هستند؟

 تجربه خریدی مطلوب از موتن رو

فروشگاه اینترنتی موتن­رو یکی از کامل‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که خدمات گوناگونی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اصل بودن کالا، گارانتی بازگشت، ارسال سریع و مشاوه تخصصی از مهم‌ترین خدماتی هستند که این مجموعه به منظور رفاه مشتریان خود ارائه می‌دهد.

همچنین امکان برقراری ارتباط و دریافت مشاوره جهت داشتن انتخابی بهتر برای ریمل فوق العاده حجم دهنده وجود دارد. این مجموعه در تلاش است تا با گسترش طیف خدمات خود، تمام نیاز‌های افراد با هر سلیقه‌ای را برطرف کند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2597529

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها