تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
0

لورس :آیا افزایش TVL سولانا به معنای حرکت صعودی در آینده‌ی نزدیک است؟

  • کد خبر : 2621795
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ارزش کل قفل شده سولانا (TVL) نسبت به یک سال گذشته ۱۱۶ میلیون دلار افزایش یافته که احتمال یک روند صعودی را نشان می‌دهد.
خلاصه‌ی خبر TVL سولانا در زمان انتشار این گزارش در حال افزایش است، اما بسیار کمتر از بالاترین رکورد قبلی خود است. TVL سولانا در نوامبر ۲۰۲۱، قبل از کاهش شدید به بیش از ۱۰ میلیارد دلار رسید. اگرچه تضمین‌شده نیست، اما این مساله می‌تواند نشانه‌ای از یک بازار صعودی باشد. افزایش TVL سولانا: نشانه‌های حرکت صعودی؟ ارزش کل قفل‌شده‌ی (TVL) سولانا با رشد ۱۱۶ میلیون دلاری نسبت به سال گذشته‌ی خود، امیدها را برای یک روند صعودی زنده کرده است. با این حال، توجه به این نکته مهم است که TVL هنوز تا اوج خود در سال ۲۰۲۱ فاصله‌ی زیادی دارد.
فراز و نشیب‌های TVL در نوامبر ۲۰۲۱، ارزش کل قفل‌شده‌ی (TVL) سولانا به رقم خیره‌کننده‌ی ۱۰ میلیارد دلار رسید اما سپس به شدت سقوط کرد. این رقم در ژانویه ۲۰۲۳ به کمترین میزان خود با ۲۱۰ میلیون دلار رسید. TVL سولانا اکنون به بیش از ۳۲۷ میلیون دلار رسیده و بهبود قابل توجهی را نشان می‌دهد.
بازیابی TVL: آیا بازار گاوی قدرت را باز خواهد گرداند؟ با وجود این که..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ارزش کل قفل شده سولانا (TVL) نسبت به یک سال گذشته ۱۱۶ میلیون دلار افزایش یافته که احتمال یک روند صعودی را نشان می‌دهد.

خلاصه‌ی خبر

  • TVL سولانا در زمان انتشار این گزارش در حال افزایش است، اما بسیار کمتر از بالاترین رکورد قبلی خود است.
  • TVL سولانا در نوامبر ۲۰۲۱، قبل از کاهش شدید به بیش از ۱۰ میلیارد دلار رسید.
  • اگرچه تضمین‌شده نیست، اما این مساله می‌تواند نشانه‌ای از یک بازار صعودی باشد.

افزایش TVL سولانا: نشانه‌های حرکت صعودی؟

ارزش کل قفل‌شده‌ی (TVL) سولانا با رشد ۱۱۶ میلیون دلاری نسبت به سال گذشته‌ی خود، امیدها را برای یک روند صعودی زنده کرده است. با این حال، توجه به این نکته مهم است که TVL هنوز تا اوج خود در سال ۲۰۲۱ فاصله‌ی زیادی دارد.

فراز و نشیب‌های TVL

در نوامبر ۲۰۲۱، ارزش کل قفل‌شده‌ی (TVL) سولانا به رقم خیره‌کننده‌ی ۱۰ میلیارد دلار رسید اما سپس به شدت سقوط کرد. این رقم در ژانویه ۲۰۲۳ به کمترین میزان خود با ۲۱۰ میلیون دلار رسید. TVL سولانا اکنون به بیش از ۳۲۷ میلیون دلار رسیده و بهبود قابل توجهی را نشان می‌دهد.

بازیابی TVL: آیا بازار گاوی قدرت را باز خواهد گرداند؟

با وجود این که بهبود TVL سولانا قابل توجه است، اما در مقایسه با اوج خود در سال ۲۰۲۱ بسیار کمرنگ است. سوالی که در اذهان وجود دارد این است که آیا TVL در بازار صعودی بعدی قدرت خود را باز خواهد یافت یا خیر. اگرچه تضمینی نیست، اما در شرایط صعودی این مساله می‌تواند یک سناریوی محتمل باشد.

با رشد TVL، سولانا نیز شتاب می‌گیرد

سولانا اخیراً با افزایش ۲۹ درصدی تنها در یک هفته و افزایش قابل توجه ۳۹٫۰۸ درصدی نسبت به پایین‌ترین سطح خود در سپتامبر، عملکرد درخشانی را ثبت کرده است. سولانا در حال حاضر با قیمت ۲۳٫۱۲ دلار، با ۶۵% رشد نسبت به پایین‌ترین سطح خود در سال ۲۰۲۳ معامله می‌شود. به نظر می‌رسد بین بهبود قیمت SOL و رشد ارزش کل قفل‌شده‌ی (TVL) آن در سال ۲۰۲۳ ارتباط مستقیم وجود دارد.

اعتماد رو به رشد سولانا در توسعه

به نظر می‌رسد که تلاش‌های مداوم سولانا برای توسعه، باعث ایجاد اعتماد در جامعه‌ی خود می‌شود. داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که فعالیت‌های مربوط به توسعه از زمانی که در ماه سپتامبر به پایین‌ترین حد ماهانه رسید، به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. با این حال، معیار سنجش احساس وزنی نشان می‌دهد که SOL تا رسیدن به اوج اعتماد سرمایه‌گذاران راه درازی در پیش دارد.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2621795

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها