تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
1

لورس :در روزهای انزوای بایننس، کوین بیس در اروپا یکه‌تازی می‌کند

  • کد خبر : 2619071
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۶
لورس :در روزهای انزوای بایننس، کوین بیس در اروپا یکه‌تازی می‌کند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

در روزهای انزوای بایننس، کوین بیس در اروپا یکه‌تازی می‌کند بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : صرافی ارزهای دیجیتال کوین‌بیس، توانست مجوز ثبت انطباق با قوانین پول‌شویی (AML) را از بانک مرکزی اسپانیا دریافت کند. این مجوز به این صرافی امکان این را می‌دهد که هم به سرمایه‌گذاران خرده‌فروش و هم به سرمایه‌گذاران نهادی در اسپانیا خدمات ارائه دهد. کاربران اسپانیایی اکنون می‌توانند دارایی‌های رمزارزی خود را در کوین‌بیس نگهداری کنند. همچنین امکان تبدیل کریپتو به یورو را خواهند داشت. این یک پیشرفت قابل‌توجه خواهد بود؛ زیرا ۲۹درصد از بزرگسالان اسپانیایی ارزهای دیجیتال را به‌عنوان آینده مالی در نظر می‌گیرند. کوین‌بیس به‌طور فعالی به دنبال انطباق با مقررات در سراسر جهان است و ثبت ارائه‌دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) را در کشورهای مختلف به‌دست آورده است. علاوه بر این، تلاش‌ کوین‌بیس برای به دست آوردن FTX Europe نشان‌دهنده تعهد آن به ایجاد یک حضور قوی در اروپا است. سرویس تحقیقات پارلمانی اروپا بر نیاز به نظارت سخت‌گیرانه‌تر بر بازار ارزهای دیجیتال تاکید می‌کند؛ زیرا قانون مقررات بازار ارزهای دیجیتال (MiC..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در روزهای انزوای بایننس، کوین بیس در اروپا یکه‌تازی می‌کند بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : صرافی ارزهای دیجیتال کوین‌بیس، توانست مجوز ثبت انطباق با قوانین پول‌شویی (AML) را از بانک مرکزی اسپانیا دریافت کند. این مجوز به این صرافی امکان این را می‌دهد که هم به سرمایه‌گذاران خرده‌فروش و هم به سرمایه‌گذاران نهادی در اسپانیا خدمات ارائه دهد.

کاربران اسپانیایی اکنون می‌توانند دارایی‌های رمزارزی خود را در کوین‌بیس نگهداری کنند. همچنین امکان تبدیل کریپتو به یورو را خواهند داشت. این یک پیشرفت قابل‌توجه خواهد بود؛ زیرا ۲۹درصد از بزرگسالان اسپانیایی ارزهای دیجیتال را به‌عنوان آینده مالی در نظر می‌گیرند. کوین‌بیس به‌طور فعالی به دنبال انطباق با مقررات در سراسر جهان است و ثبت ارائه‌دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) را در کشورهای مختلف به‌دست آورده است. علاوه بر این، تلاش‌ کوین‌بیس برای به دست آوردن FTX Europe نشان‌دهنده تعهد آن به ایجاد یک حضور قوی در اروپا است. سرویس تحقیقات پارلمانی اروپا بر نیاز به نظارت سخت‌گیرانه‌تر بر بازار ارزهای دیجیتال تاکید می‌کند؛ زیرا قانون مقررات بازار ارزهای دیجیتال (MiCA) به ضرب‌الاجل اجرایی دسامبر۲۰۲۴ نزدیک می‌شود.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2619071

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها