تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

لورس :قیمت اتریوم ، بهترین زمان خرید اتریوم و مقایسه با بیت کوین

  • کد خبر : 2597606
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
لورس :قیمت اتریوم ، بهترین زمان خرید اتریوم و مقایسه با بیت کوین
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس : در این مقاله قصد داریم در مورد اتریوم ، قیمت اتریوم و بهترین زمان خرید اتریوم و سرمایه گذاری در آن صحبت کنیم و در انتها نیز مقایسه ای بین بیت کوین و اتریوم خواهیم داشت. اتریوم (ETH) اولین شبکه بلاک چین منبع باز جهان است که […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

قیمت اتریوم ، بهترین زمان خرید اتریوم و مقایسه با بیت کوین

در این مقاله قصد داریم در مورد اتریوم ، قیمت اتریوم و بهترین زمان خرید اتریوم و سرمایه گذاری در آن صحبت کنیم و در انتها نیز مقایسه ای بین بیت کوین و اتریوم خواهیم داشت.

اتریوم (ETH) اولین شبکه بلاک چین منبع باز جهان است که امکان اجرای قراردادهای هوشمند را فراهم می کند.

این شبکه از برنامه ها و امور مالی غیرمتمرکز پشتیبانی می کند.

می تواند توکن های غیر قابل تعویض و توکن های قابل تعویض تولید کند.

توکن قابل تعویض ERC20 از استقرار سایر توکن های ارزهای دیجیتال که در شبکه اتریوم اجرا می شوند پشتیبانی می کند.

اتریوم در حال ارتقا به شبکه اتریوم ۲٫۰ است که شبکه را از Proof-of-Work به Proof-of-Stake تبدیل می کند.

اتریوم توسط ویتالیک بوترین در سال ۲۰۱۴ ایجاد شد.

حداکثر عرضه ETH بدون سقف است.

قیمت اتریوم :

در این لحظه و در زمان نگارش این مقاله قیمت اتریوم که توسط وبسایت alanchand.com ارائه میشود برابر با ۱۸۳۹ دلار میباشد .

بخوانید  معامله جفت ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می‌شود؟

بهترین زمان خرید اتریوم :

افزایش قیمت ها، افزایش نرخ بهره بانک مرکزی و احتمال بالای رکود جهانی باعث شده است که سهام و بازارهای ارزهای دیجیتال پس از شروع قدرتمند در سال ۲۰۲۳ با مشکل مواجه شوند. اتریوم در حال حاضر در بحبوحه کاهش انباشته حدود ۶۲ درصدی از بالاترین رکورد تاریخ در نوامبر ۲۰۲۱ است و قیمت آن از ۴۸۹۱ دلار به حدود ۱۸۳۹ دلار رسیده است .

با این حال، شش ماه گذشته مثبت‌تر بوده و اتریوم ۱۵ درصد رشد داشته است.

پس از اعلام FDIC مبنی بر حمایت از تمام سپرده‌ها در بانک سیلیکون ولی، بازارهای کریپتو افزایش یافتند.

تورم بالا به این معنی است که فدرال رزرو باید به افزایش نرخ بهره ادامه دهد. این یک سیاست پولی انقباضی است که هزینه استقراض را افزایش می دهد، تقاضا را کاهش می دهد و به طور کلی برای دارایی های ریسک مانند سهام و ارزهای دیجیتال منفی است.

بخوانید  خطر سقوط بیت کوین به ۱۲هزار دلار؛ جهش اخیر یک تله گاوی بود؟

اگر شرایط فعلی افزایش نرخ بهره و خطرات رکود فروکش کند، می‌توانیم شاهد بازگشت اتریوم به بالاترین سطح خود یعنی ۴۳۷۹ دلار یا حتی فراتر از آن باشیم. با این حال، ما هشدار می‌دهیم که این سناریو در کوتاه‌مدت بعید است و مانند هر سرمایه‌گذاری، نمی‌توان با اطمینان گفت که اتریوم چقدر بالا خواهد رفت.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که اتریوم در سال ۲۰۲۳ درخشان ظاهر خواهد شد  و حداکثر تا پایان سال ممکن است به ۲۰۰۰ دلار برسد. این باعث می‌شود که خرید خوبی برای سرمایه‌گذاران باشد.

برای تجارت اتریوم در دو تا چهار هفته آینده ، کمی صعودی هستیم. این بدان معناست که ما انتظار داریم قیمت ها یا ثابت بمانند یا افزایش یابند، با احتمال بیشتری که افزایش پیدا کنند.( البته این یک نظریه است و حتما قبل از انجام معامله ریسک کار را هم در نظر بگیرید) .

با این حال، ما فکر می کنیم اتریوم یک سرمایه گذاری بلندمدت خوب برای یک تا سه سال آینده است و به طور کلی صعودی است. این بدان معناست که انتظار داریم قیمت اتریوم در بلندمدت افزایش یابد.

بخوانید  آیا شیبا توان رسیدن به اوج تاریخی خود را خواهد داشت؟

بیت کوین بخرم یا اتریوم ؟

قیمت اتریوم ، بهترین زمان خرید اتریوم و مقایسه با بیت کوین

بحث بین بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) به عنوان یک سرمایه گذاری بهتر، سال ها موضوع داغ در جامعه ارزهای دیجیتال بوده است.

هر دو ارزهای رمزنگاری شده محبوب و شناخته شده هستند، اما تفاوت های اساسی بین آنها وجود دارد که بیت کوین را به سرمایه گذاری بهتری تبدیل می کند. دلیل این باور را می توان در سه دلیل ساده خلاصه کرد.

۱-تفاوت ارزش بازار

ارزش بازار یا “بازار سقف” به ارزش کل یک شرکت یا دارایی اشاره دارد. در مورد ارزهای دیجیتال، با ضرب تعداد کل سکه های در گردش در قیمت فعلی بازار هر سکه محاسبه می شود. از اول آوریل ۲۰۲۳، ارزش بازار بیت کوین بیش از ۵۴۵ میلیارد دلار است، در حالی که ارزش بازار اتریوم کمتر از ۲۲۰ میلیارد دلار است.

اساساً این بدان معنی است که بیت کوین در حال حاضر دارایی معتبرتر از اتریوم است و ارزش نامتناسبی را در کل کلاس دارایی های کریپتو تشکیل می دهد. امروز، بیت کوین بیش از ۴۵ درصد از کل ارزش ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

بخوانید  دامیننس بیت کوین چیست؟ مشاهده نمودار لحظه ای دامیننس بیت کوین

ارزش بازار بالاتر آن نشان می دهد که پذیرش بیشتر و اعتماد بیشتری در بین سرمایه گذاران دارد.

علاوه بر این، این نشان می‌دهد که قیمت بیت‌کوین نسبت به اتریوم نوسانات کمتری دارد، زیرا برای افزایش قابل توجه قیمت آن به مقدار زیادی پول نیاز است.

۲-کمیابی

یکی از مهم ترین تفاوت های بیت کوین و اتریوم، عرضه آن ها است. بیت کوین دارای سقف ۲۱ میلیون بیت کوین است که به این معنی است که هرگز بیش از ۲۱ میلیون بیت کوین در گردش وجود نخواهد داشت. در حال حاضر، حدود ۱۹٫۳ میلیون در گردش وجود دارد که ۱٫۷ میلیون باقی مانده هنوز استخراج نشده است.

اما در مورد اتریوم از نظر فنی، هیچ محدودیت کلی در تعداد اتری که می تواند وارد بازار شود وجود ندارد. برخلاف بیت‌کوین، این بدان معناست که اتریوم در معرض سطوح تورمی نامشخصی است که می‌تواند ارزش هر کوین را در طول زمان کاهش دهد.

بخوانید  آموزش تحلیل تکنیکال؛ الگوها – بخش هفتم

۳-امنیت

بیت کوین سابقه قوی تری در زمینه امنیت دارد. بلاک چین بیت کوین امن ترین و غیرمتمرکزترین ارز دیجیتال است.

این امر باعث می‌شود در مقایسه با اتریوم که چندین رویداد امنیتی با مشخصات بالا در گذشته داشته است، کمتر مستعد هک یا دستکاری باشد.

بعلاوه، بیت کوین شبکه مستقرتر و امن تری نسبت به اتریوم دارد. شبکه بیت‌کوین بیش از یک دهه است که به طور ایمن کار می‌کند، و فناوری اثبات کار اصلی آن ثابت کرده است که قابل اعتماد و در برابر حملات مقاوم است.

از سوی دیگر، اتریوم در گذشته دارای برخی مشکلات امنیتی بوده است، از جمله یک هک بزرگ در سال ۲۰۱۶ که منجر به از دست دادن میلیون ها دلار اتر شد. در حالی که امنیت اتریوم در طول زمان بهبود یافته است، اما همچنان از نظر قابلیت اطمینان و امنیت از بیت کوین عقب است.

 

 

 

 

 

 

بخوانید  تحلیل آنچین بیت کوین، مشاهده نمودار و آخرین تحلیل های آنچین BTC
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2597606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها