تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
0

لورس :استفاده ویزا از بلاک‌چین سولانا برای تسویه‌حساب‌های بین‌المللی

  • کد خبر : 2610382
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۲۷
لورس :استفاده ویزا از بلاک‌چین سولانا برای تسویه‌حساب‌های بین‌المللی
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

استفاده ویزا از بلاک‌چین سولانا برای تسویه‌حساب‌های بین‌المللی بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین : شرکت ویزا اعلام کرد به‌عنوان یکی از اولین شرکت‌های پرداختی در جهان، به‌طور مستقیم از بلاک‌چین سولانا برای تسهیل تراکنش‌های بین‌المللی و انتقال پول با استفاده از استیبل‌کوین USDC استفاده خواهد کرد. به نقل از کوین‌‌‌‌‌‌دسک، شرکت ویزا اعلام کرد که قصد دارد قابلیت‌‌‌‌‌‌ انتقال پول با استیبل‌کوین یواس‌‌‌‌‌‌دی‌کوین (USDC) را با هدف افزایش سرعت تراکنش‌های کریپتویی به بلاک‌چین سولانا گسترش دهد. ویزا تاکید کرد این شرکت یکی از اولین موسسات مالی جهان است که از شبکه سولانا برای انتقال پول در مقیاسی بزرگ استفاده می‌کند. شرکت ویزا همچنین اعلام کرد طرح‌های آزمایشی جدیدی را با شرکت‌های اعتباری ورلدپی (Worldpay) و نووی (Nuvei) آغاز کرده‌است. به‌دنبال این طرح‌‌‌‌‌‌ها، مشتریان این شرکت‌ها ممکن است بتوانند در تراکنش‌های خود از استیبل‌کوین USDC به‌جای ارزهای فیات استفاده کنند. ویزا اولین‌بار در سال‌۲۰۲۱ استفاده آزمایشی از استیبل‌کوین USDC را آغاز کرد. این شرکت همچنین در برنامه دیگری با همکاری صرافی کریپتو دات‌ک..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

استفاده ویزا از بلاک‌چین سولانا برای تسویه‌حساب‌های بین‌المللی بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین : شرکت ویزا اعلام کرد به‌عنوان یکی از اولین شرکت‌های پرداختی در جهان، به‌طور مستقیم از بلاک‌چین سولانا برای تسهیل تراکنش‌های بین‌المللی و انتقال پول با استفاده از استیبل‌کوین USDC استفاده خواهد کرد. به نقل از کوین‌‌‌‌‌‌دسک، شرکت ویزا اعلام کرد که قصد دارد قابلیت‌‌‌‌‌‌ انتقال پول با استیبل‌کوین یواس‌‌‌‌‌‌دی‌کوین (USDC) را با هدف افزایش سرعت تراکنش‌های کریپتویی به بلاک‌چین سولانا گسترش دهد.

ویزا تاکید کرد این شرکت یکی از اولین موسسات مالی جهان است که از شبکه سولانا برای انتقال پول در مقیاسی بزرگ استفاده می‌کند. شرکت ویزا همچنین اعلام کرد طرح‌های آزمایشی جدیدی را با شرکت‌های اعتباری ورلدپی (Worldpay) و نووی (Nuvei) آغاز کرده‌است. به‌دنبال این طرح‌‌‌‌‌‌ها، مشتریان این شرکت‌ها ممکن است بتوانند در تراکنش‌های خود از استیبل‌کوین USDC به‌جای ارزهای فیات استفاده کنند. ویزا اولین‌بار در سال‌۲۰۲۱ استفاده آزمایشی از استیبل‌کوین USDC را آغاز کرد. این شرکت همچنین در برنامه دیگری با همکاری صرافی کریپتو دات‌کام، از بلاک‌چین اتریوم برای تسهیل تراکنش‌های مالی با استفاده از کارت‌های اعتباری کریپتو دات کام استفاده کرده‌است.

بخوانید  خرید و فروش بایننس کوین (BNB)

کوی شفیلد (Cuy Sheffield)، مدیر بخش کریپتوی شرکت ویزا، در این‌باره اظهار کرد: ما با استفاده از استیبل‌کوین‌‌‌‌‌‌هایی مثل USDC و شبکه‌‌‌‌‌‌های بین‌المللی مثل سولانا و اتریوم می‌خواهیم سرعت انتقال بین‌المللی پول خود را بهبود دهیم و گزینه مدرنی را برای مشتریانمان فراهم کنیم تا آنها به‌راحتی بتوانند وجوه موردنظرشان را با استفاده از ویزا دریافت یا ارسال کنند. وی در ادامه در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) نوشت: هنوز اول راه است، اما ویزا در حال‌حاضر‌ میلیون‌ها دلار USDC را از طریق بلاک‌چین اتریوم و سولانا بین مشتریان خود منتقل کرده‌است. ما همچنان به استفاده از نوآوری‌‌‌‌‌‌های بیشتر در زمینه نقل‌وانتقال پول و ارائه روش‌های مدرن به مشتریانمان متعهد هستیم و به آن ادامه می‌دهیم.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2610382

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها