تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
1

لورس :انتقال ۱۵۰ میلیون دلاری دارایی‌های FTX در بحبوحه‌ی ورشکستگی

  • کد خبر : 2628551
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

FTX، یک صرافی ارز دیجیتال ورشکسته، ۱۵۶ میلیون دلار از جمله اتریوم و سولانا را جابه‌جا می‌کند و باعث ایجاد نگرانی را در دنیای کریپتو می‌شود.
خلاصه‌ی خبر کیف پول‌های مرتبط با صرافی ورشکسته‌ی FTX حدود ۱۵۶ میلیون دلار دارایی از جمله اتریوم و سولانا را جابه‌جا کردند. کیف پول‌های FTX حدود ۵۷ میلیون دلار توکن SOL را Unstake کردند، که ارزش کل انتقالات را به ۱۵۶ میلیون دلار رساند. انتقال قابل توجه توکن‌های LINK، AAVE و MKR از کیف پول‌های FTX و Alameda به Binance و Coinbase فاش شده است. جابه‌جایی ۱۵۰ میلیون دلاری FTX در بحبوحه‌ی ورشکستگی به گفته‌ی شرکت تجزیه و تحلیل بلاک‌چین Nansen، صرافی ورشکسته‌ی FTX اخیراً ۱۵۶ میلیون دلار دارایی دیجیتال از جمله اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) را منتقل کرده است.
کیف پول‌های FTX حدود ۵۷ میلیون دلار SOL را Unstake کردند گزارش نانسن، انتقال وجه قابل توجه از کیف پول‌های FTX به صرافی‌های مختلف را نشان می‌دهد. ۱٫۶ میلیون توکن SOL به ارزش ۵۷٫۶ میلیون دلار در حال unstake شدن هستند که احتمالا کل جابه‌جایی SOL توسط FTX را به نزدیک به ۹۰ میلیون دلار افزایش می‌دهد. ترکیبی ا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

FTX، یک صرافی ارز دیجیتال ورشکسته، ۱۵۶ میلیون دلار از جمله اتریوم و سولانا را جابه‌جا می‌کند و باعث ایجاد نگرانی را در دنیای کریپتو می‌شود.

خلاصه‌ی خبر

  • کیف پول‌های مرتبط با صرافی ورشکسته‌ی FTX حدود ۱۵۶ میلیون دلار دارایی از جمله اتریوم و سولانا را جابه‌جا کردند.
  • کیف پول‌های FTX حدود ۵۷ میلیون دلار توکن SOL را Unstake کردند، که ارزش کل انتقالات را به ۱۵۶ میلیون دلار رساند.
  • انتقال قابل توجه توکن‌های LINK، AAVE و MKR از کیف پول‌های FTX و Alameda به Binance و Coinbase فاش شده است.

جابه‌جایی ۱۵۰ میلیون دلاری FTX در بحبوحه‌ی ورشکستگی

به گفته‌ی شرکت تجزیه و تحلیل بلاک‌چین Nansen، صرافی ورشکسته‌ی FTX اخیراً ۱۵۶ میلیون دلار دارایی دیجیتال از جمله اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) را منتقل کرده است.

کیف پول‌های FTX حدود ۵۷ میلیون دلار SOL را Unstake کردند

گزارش نانسن، انتقال وجه قابل توجه از کیف پول‌های FTX به صرافی‌های مختلف را نشان می‌دهد. ۱٫۶ میلیون توکن SOL به ارزش ۵۷٫۶ میلیون دلار در حال unstake شدن هستند که احتمالا کل جابه‌جایی SOL توسط FTX را به نزدیک به ۹۰ میلیون دلار افزایش می‌دهد. ترکیبی از حذف SOL و دارایی‌های جدید ارسال شده به کوین‌بیس و بایننس، مجموع وجوه انتقال یافته‌ی FTX را به ۱۵۶ میلیون دلار می‌رساند.

انتقال دارایی‌های کریپتویی

تحقیقات اخیر نانسن از انتقالات قابل توجهی از کیف پول‌های FTX و Alameda Research به کیف پول‌های واسطه و در نهایت به Binance و Coinbase پرده‌برداری کرد. دارایی‌های قابل توجه در حال جابه‌جایی عبارتند از توکن‌های Chainlink (LINK)، Aave (AAVE)، MKR، و ETH. علاوه بر این، ۹۴۳۰۰۰ توکن SOL، معادل حدود ۳۲ میلیون دلار، از کیف پول FTX Cold Storage منتقل شد.

به طور خلاصه، یافته‌های نانسن در مورد تحرکات FTX نگرانی‌هایی را در جامعه ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. این تحرکات انتقال‌های قابل توجهی از دارایی‌های دیجیتال مختلف را نشان می‌دهد. علیرغم شکست کوتاه‌مدت، توکن اصلی FTX یعنی FTT، در حال حاضر با قیمت ۱٫۲۳ دلار معامله می‌شود که ثبات نسبی را در ۳۰ روز گذشته نشان می‌دهد.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2628551

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها