تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

لورس :جهش بعدی در راه است: هدایت ارزهای دیجیتال توسط TradFi در بازار جدید⛓️

  • کد خبر : 2629597
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
لورس :جهش بعدی در راه است: هدایت ارزهای دیجیتال توسط TradFi در بازار جدید⛓️
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

جهش بعدی در راه است: هدایت ارزهای دیجیتال توسط TradFi در بازار جدید به گزارش زوم ارز،
برای آماده شدن برای فاز جدید بازاریابی رمزنگاری، بهتر است انتظار نداشته باشید که این موضوع به سادگی در صندوق ورودی شما آماده شود.
باید توجه داشت که مؤسسات مالی در بازاریابی ETF‌های خود از استراتژی‌های مختلفی استفاده می‌کنند. برخی از آنها، مانند VanEck، جامعه Web3 را به عنوان هدف خود قرار می‌دهند و این نقطه به وضوح قابل مشاهده است.
اما اکثر شرکت‌ها ETF‌های خود را با استفاده از روش‌های سنتی به مخاطبان سنتی خود بازاریابی می‌کنند، از جمله بازاریابی خصوصی، رویدادهای ۱×۱ خارجی و مشارکت در رویدادها. مخاطبان اصلی این تبلیغات، سرمایه‌گذاران سنتی در عرصه مالی هستند که اغلب با مفاهیم معمولی تر و نهایتاً کلیدهای خصوصی در دنیای رمزارزها آشنایی کمتری دارند.
به عنوان مثال، فرض کنید یک مشاور مالی در تلاش برای جلب مشتریان پرسود خود، به ایشان ایمیلی ارسال می‌کند. در این ایمیل‌ها، اطلاعاتی در مورد پتانسیل فناوری بلاکچین به اشتراک می‌گذارند، درباره بازگشت سرمایه و تأثیر آخرین ETF‌های رمزنگاری به تفصیل مطالبه می‌کنند ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

جهش بعدی در راه است: هدایت ارزهای دیجیتال توسط TradFi در بازار جدید⛓

به گزارش زوم ارز،

برای آماده شدن برای فاز جدید بازاریابی رمزنگاری، بهتر است انتظار نداشته باشید که این موضوع به سادگی در صندوق ورودی شما آماده شود.

باید توجه داشت که مؤسسات مالی در بازاریابی ETF‌های خود از استراتژی‌های مختلفی استفاده می‌کنند. برخی از آنها، مانند VanEck، جامعه Web3 را به عنوان هدف خود قرار می‌دهند و این نقطه به وضوح قابل مشاهده است.

اما اکثر شرکت‌ها ETF‌های خود را با استفاده از روش‌های سنتی به مخاطبان سنتی خود بازاریابی می‌کنند، از جمله بازاریابی خصوصی، رویدادهای ۱×۱ خارجی و مشارکت در رویدادها. مخاطبان اصلی این تبلیغات، سرمایه‌گذاران سنتی در عرصه مالی هستند که اغلب با مفاهیم معمولی تر و نهایتاً کلیدهای خصوصی در دنیای رمزارزها آشنایی کمتری دارند.

به عنوان مثال، فرض کنید یک مشاور مالی در تلاش برای جلب مشتریان پرسود خود، به ایشان ایمیلی ارسال می‌کند. در این ایمیل‌ها، اطلاعاتی در مورد پتانسیل فناوری بلاکچین به اشتراک می‌گذارند، درباره بازگشت سرمایه و تأثیر آخرین ETF‌های رمزنگاری به تفصیل مطالبه می‌کنند و تصورات اشتباه مرسوم درباره ارزهای دیجیتال را تصحیح می‌کنند. این یک تلاش هوش مصنوعی و مؤثر برای ارائه تصویری مثبت و قانع‌کننده از دنیای رمزارزها است که توسط مشاورانی که اطلاعات خود را در خدمت پرتفوی سرمایه‌گذاران بزرگتر ارائه می‌دهند، هدایت می‌شود.

سرمایه‌گذارانی که در گذشته به ارزهای دیجیتال با نگاه‌های متزلزل نگاه می‌کردند، اکنون به عنوان اعتبارات مشاوران خود در مورد ارزهای دیجیتال اعتماد دارند. این افراد نه افراد ناشناسی هستند که تنها به ترویج فواید بلاکچین اقدام می‌کنند. این صداها تا سال‌ها باورهای خود را در خصوص ارزهای دیجیتال و دارایی‌های در حال ظهور در مراحل اولیه آن تغییر داده‌اند. تأثیر این صداهای شناخته شده در دیالوگ کریپتو؟ مشتریان با قدرت سرمایه‌گذاری چشمگیری که این مؤسسات دارند، می‌توانند به طور مهمی بر روند بازار تأثیر بگذارند.

مؤسسات مالی به تأمین یک محصول محدود محدود نمی‌پردازند. آنها در حال تغییر داستان ارزهای دیجیتال هستند. از آن زمان که مؤسساتی که دهه‌ها در رهبری بازارهای مالی بوده‌اند، شروع به تأیید ارزهای دیجیتال کرده‌اند، ما تغییر در الگوها را شاهد هستیم.

صدها ETF مرتبط با کریپتو، که به نظر می‌رسد تعداد بیشتری از آنها اکنون تأیید شده‌اند، یک طیف گسترده‌تر از فرصت‌های سرمایه‌گذاری را نمایش می‌دهند. آنها به عنوان وسیله‌ای برای تعریف مجدد داستان عمل می‌کنند. این موضوع تنها به دسترسی به دنیای کریپتو مرتبط نیست، بلکه به معنای تغییر در درک کلی از ارزهای رمزنگاری است. این تغییر به اکنون به نقل از مؤسسات مالی در دستور کار قرار گرفته است.

با ادامه بازاریابی Web3 که با تولید میم‌های گربه‌ای، گالری‌های NFT، نشست‌های زیرساختی و هکاتون‌های DeFi در حال ادامه دارد، گروهی جدید از سرمایه‌گذاران سنتی با تأثیرگذاری‌هایی در صداهای بازاریابان و فروشندگان ETF به پشت‌صحنه خواهند پرداخت. کریپتو به نظر می‌رسد تا حدی متنوع‌تر خواهد شد. این واکنش نه تنها در زمینه دسترسی به کریپتو بلکه در مورد تغییر در نگرش به ارزهای رمزنگاری ایجاد می‌کند. این تغییر در حال حاضر، در پشت درهای محاکم مؤسسات مالی در حال انعکاس است.

با توجه به اینکه بازاریابی Web3 به شکل فعالیت‌هایی مانند تولید میم‌های گربه‌ای، مشارکت در نمایشگاه‌ها NFT، میزبانی نشست‌های زیرساختی و ترویج پروژه‌های DeFi ادامه می‌یابد، گروه جدیدی از سرمایه‌گذاران سنتی با صداهای تأثیرگذار در کریپتو در پشت‌پرده ظاهر خواهند شد. این فرصت نه تنها به معنای دسترسی به دنیای کریپتو نیست، بلکه به معنای تغییر در نگرش نسبت به ارزهای رمزنگاری است. این تغییر در حال حاضر در تآسیس مؤسسات مالی آغاز شده است.

منبع: blockworks.co مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2629597

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها