تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

لورس :بیوگرافی آلن گرینسپن و معرفی کتاب های Alan Greenspan

  • کد خبر : 2601643
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
لورس :بیوگرافی آلن گرینسپن و معرفی کتاب های Alan Greenspan
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بیوگرافی آلن گرینسپن و معرفی کتاب های Alan Greenspan “Alan Greenspan” یک اقتصاد‌دان آمریکایی است که از سال ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۶ رئیس هیئت‌مدیره فدرال رزرو (Fed) بانک مرکزی ایالات متحده آمریکا بود. او به‌عنوان سیزدهمین رئیس فدرال رزرو خدمت می‌کرد. گرینسپن را با سیاست با اعتدال بزرگ یا حفظ طولانی‌مدت تورم و رشد اقتصادی شناخته می‌شود. آلن گرینسپن یکی از جدی‌ترین منتقدان ارز دیجیتال است و سرمایه‌گذاری در این مارکت را مطلوب نمی‌داند. برخی از تحلیل‌گران نظرات این فرد را دلیل نوسانات قیمت بیت کوین می‌دانند. در این مقاله از والکس، به معرفی بیوگرافی آلن گرینسپن، سیاست‌ها و زندگی‌نامه او می‌پردازیم. برای آشنایی با مسیر موفقیت گرینسپن به خواندن ادامه دهید.
بیوگرافی آلن گرینسپن آلن در محله واشنگتن هایتز نیویورک به دنیا آمد. پدر او هربرت گرینسپن از یهودیان رومانیایی بود که به ایالات متحده مهاجرت کرد. پدر او در بازار بورس نیویورک مشغول به کار بود و گرینسپن در دبیرستان جرج واشنگتن تحصیل کرد. او در سال ۱۹۴۵ به دانشگاه نیویورک رفت و در سال ۱۹۴۸ مدرک کارشناسی اقتصاد و سال ۱۹۵۰ مدرک کارشناسی ارشد اقتص..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بیوگرافی آلن گرینسپن و معرفی کتاب های Alan Greenspan

“Alan Greenspan” یک اقتصاد‌دان آمریکایی است که از سال ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۶ رئیس هیئت‌مدیره فدرال رزرو (Fed) بانک مرکزی ایالات متحده آمریکا بود. او به‌عنوان سیزدهمین رئیس فدرال رزرو خدمت می‌کرد. گرینسپن را با سیاست با اعتدال بزرگ یا حفظ طولانی‌مدت تورم و رشد اقتصادی شناخته می‌شود. آلن گرینسپن یکی از جدی‌ترین منتقدان ارز دیجیتال است و سرمایه‌گذاری در این مارکت را مطلوب نمی‌داند. برخی از تحلیل‌گران نظرات این فرد را دلیل نوسانات قیمت بیت کوین می‌دانند. در این مقاله از والکس، به معرفی بیوگرافی آلن گرینسپن، سیاست‌ها و زندگی‌نامه او می‌پردازیم. برای آشنایی با مسیر موفقیت گرینسپن به خواندن ادامه دهید.

بخوانید  سپتامبر ۲۰۲۳:معرفی ۵ مجموعه برتر NFT بر اساس حجم معامله شده 

بیوگرافی آلن گرینسپن

جوانی آلن گرینسپن

آلن در محله واشنگتن هایتز نیویورک به دنیا آمد. پدر او هربرت گرینسپن از یهودیان رومانیایی بود که به ایالات متحده مهاجرت کرد. پدر او در بازار بورس نیویورک مشغول به کار بود و گرینسپن در دبیرستان جرج واشنگتن تحصیل کرد. او در سال ۱۹۴۵ به دانشگاه نیویورک رفت و در سال ۱۹۴۸ مدرک کارشناسی اقتصاد و سال ۱۹۵۰ مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد را دریافت کرد.

همچنین در سال ۱۹۷۷ مدرک دکترای اقتصاد خود را از دانشگاه نیویورک دریافت کرد. تز دکترای Alan Greenspan در آرشیو دانشگاه و هیچ جای دیگری قابل دسترسی نیست! در سال ۱۹۸۷ او در جایگاه رئیس فدرال رزرو مشغول به کار شد و به همین دلیل درخواست کرد تز دکترایش از آرشیو دانشگاه حذف شود.

آلن گرینسپن دو بار ازدواج کرد. اولین ازدواج او با جون میشل در سال ۱۹۵۲ بود که یک سال بعد به طلاق منجر شد. در سال ۱۹۸۴ با آندریا میشل ملاقات کرد و با او ازدواج کرد.

بخوانید  آیا کاهش قابل‌توجه موجودی بیت کوین در صرافی‌ها سیگنالی صعودی برای بازار است؟

دوران کاری Alan Greenspan

دریافت مدال گرینسپن از بوش

تجربه اولین کار گرینسپن در دولت نبود؛ در سال ۱۹۴۸ در شرکت تجزیه‌وتحلیل فولاد، آلومینیوم و مس مشغول به کار شد. پس از آن از سال ۱۹۵۴ تا ۱۹۷۴ و ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۷ در یک شرکت مشاوره اقتصادی در شهر نیویورک کار می‌کرد.

نوشته های مشابه

  • بیوگرافی آلن گرینسپن بیوگرافی آلن گرینسپن و معرفی کتاب های Alan Greenspan ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
  • انواع ارز دیجیتال انواع ارزهای دیجیتال؛ آشنایی با انواع رمزارزها ۲۹ مرداد ۱۴۰۲

آلن در سال ۱۹۷۴ زمانی که به‌عنوان رئیس مشاوران اقتصادی رئیس‌جمهور (CEA) تحت ریاست جرالد فورد (Gerald Ford) خدمت کرد، کار خود را در بخش دولتی آغاز کرد.

در سال ۱۹۸۷ گریستین سیزدهمین رئیس فدرال رزرو و جایگزین پل ولکر (Paul Volcker) شد. رئیس‌جمهور رونالد ریگان (Ronald Reagan) اولین فردی بود که گرینسپن را به این جایگاه منصوب کرد و سه رئیس‌جمهور دیگر “George H.W. Bush” ،”Bill Clinton” و “George W. Bush” او را در ۴ دوره دیگر نیز معرفی کردند. وی مدال آزادی ریاست‌جمهوری را توسط جرج دبلیو بوش (George W. Bush) دریافت کرد و تنها رئیس فدرالی بود که این جایزه به او تعلق گرفت. دوران ریاست او بیش از ۱۸ سال به طول انجامید و در نهایت سال ۲۰۰۶ بازنشسته شد و بن برنانک (Ben Bernanke) جایگزین او شد.

بخوانید  اگر این اتفاق بیفتد؛ قیمت بیت‌کوین در ۱۰۰روز به بیش از ۴۲هزار دلار می‌رسد!

دوران بازنشستگی آلت گرینسپن

Alan Greenspan پس از بازنشستگی،‌ خاطرات خود را در قالب یک کتاب با نام «عصر تلاطم» منتشر کرد و شرکت مشاوره‌ای خود را در واشنگتن‌دی‌سی راه‌اندازی کرد.

نظر آلن گرینسپن درباره بازار ارزهای دیجیتال

گرینسپن معتقد است خرید ارز دیجیتال بیشتر به نظریه احمق بزرگ‌تر وابسته است تا یک سرمایه‌گذاری مطلوب باشد. همچنین اعلام کرده است که فروپاشی صرافی ارز دیجیتال FTX کلاهبرداری محض بوده است و انتظار ندارد پیامدهای FTX فراتر از کریپتو و NFT گسترش پیدا کند. او همچنین اعلام کرد، نابودی FTX نتیجه مدیریت ریسک سهل‌انگاری،‌ رویه‌های حسابداری ناکافی و برخی ضعف‌های ارزهای دیجیتال نبوده بلکه صرفاً تقلب بوده است.

سیاست‌ها و اقدامات Alan Greenspan

گرینسپن به لطف حمایت‌هایش در فدرال رزرو و احساسات حامیانش، ریاست یکی از پررونق‌ترین دوره‌های تاریخ آمریکا را بر عهده داشت. بااین‌حال، برخی از سیاست‌ها و اقدامات او چه در آن زمان و چه در گذشته، بحث‌برانگیز بود.

بخوانید  کدام صرافی های ارز دیجیتال توکن صرافی مخصوص به خود را دارند؟

در اوایل زندگی به دلیل طرفداری بیش از حد او از بازگشت به استاندارد طلا در سیاست‌های پولی، لقب جنگ‌طلب بودن در مورد تورم را به او دادند.

برخی از اقتصاد‌دان‌ها بر این باورند که سیاست‌‌های گرینسپن که معمولاً به‌عنوان سیاست‌های پول آسان از آن یاد می‌شود، منجر به حباب دات ‌کام و سقوط بازار مسکن در سال ۲۰۰۸ شده است. با این حال آلن گرینسپن با این استدلال‌ها کاملاً مخالف است. به گفته او، سقوط مسکن در سال ۲۰۰۸ به دلیل نرخ‌های بهره پایین کوتاه‌مدت نبوده، بلکه نتیجه یک پدیده جهانی بوده که منجر به کاهش تدریجی نرخ بهره بلندمدت شد. او همچنین معتقد است این امر ناشی از رابطه بین نرخ پس‌انداز بالا در کشورهای در حال توسعه و معکوس آن در کشورهای توسعه‌یافته است.

مخالفت آلن گرینسپن با بیت کوین

آلن گرینسپن و بیت کوین

گرینسپن در سال ۲۰۱۷ بیت کوین را با ارزی مقایسه کرد که در طول جنگ انقلابی آمریکا سال ۱۷۷۵ به نام پول قاره‌ای منتشر کرد. هیچ‌کسی از این ارز پشتیبانی نکرد، در نهایت سال ۱۷۸۲ فروپاشید.

بخوانید  آیا الگوی تشکیل شده در قیمت بیت کوین سرنخی برای یک حرکت بزرگ است؟

او در دوران حضورش در فدرال رزرو، به دلیل رفتارش در مورد تورم شهرت داشت. آلن در مقاله‌ای با عنوان طلا و آزادی اقتصادی، خواستار بازگشت به استاندارد طلا شد. با این وجود،‌ در نهایت دیدگاه خود را درباره تورم تغییر داد و پذیرفت که ممکن است اقتصاد آن‌طور که پیش‌بینی کرده بود مستعد تورم نباشد. گرینسپن در حرفه خود معمولاً در مورد تورم انعطاف‌پذیر بود. در اوایل دهه ۲۰۰۰، او بر کاهش نرخ بهره تا سطوحی که در دهه‌های گذشته مشاهده نشده بود، نظارت داشت.

برچسب هامبتدی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2601643

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها