تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :مدیر عامل Argus Labs می گوید که بازی های رمزنگاری باید فراتر از “فقط داشتن کلکسیون” حرکت کند.

  • کد خبر : 2613424
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۲۱
لورس :مدیر عامل Argus Labs می گوید که بازی های رمزنگاری باید فراتر از “فقط داشتن کلکسیون” حرکت کند.
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

مدیر عامل Argus Labs می گوید که بازی های رمزنگاری باید فراتر از “فقط داشتن کلکسیون” حرکت کند. به گزارش زوم ارز، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Argus Labs گفت: ممکن است بالاخره کتاب بازی های Web3 مورد توجه قرار گیرد، اما هنوز خیلی نابالغ است که انتظار داشته باشیم بازی های AAA هنوز کاملاً به این رقابت بپیوندند.< /p>
“ما در مرحله ای از بازی رمزنگاری هستیم که می توانم بگویم هیچ کس واقعاً کتاب بازی روشنی پیدا نکرده است، جایی که سرمایه گذاری برای ما منطقی است. چهار سال چرخه عمر توسعه… و ده ها میلیون دلار.»
در کنفرانس Blockworks Permissionless II در آستین، تگزاس، اسکات سونارتو گفت که به نظر می رسد زیرساخت و “زندگی ارزهای دیجیتال” در جدول زمانی یک یا دو ساله تغییر می کند. بنابراین، اکثر شرکت‌های بازی در این فضا به سمت «فقط ارسال سریع» تمایل دارند.
Sunarto استدلال کرد که توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران باید «رویکرد انتقادی‌تری» در مورد انواع بازی‌ها برای ساخت و چرخه توسعه استراتژی‌ها اتخاذ کنند. Sunarto گفت که این فضا برای چرخه های عمر توسعه AAA کاملاً آماده نیست و استدلال می کند که هنوز یک بازار ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

مدیر عامل Argus Labs می گوید که بازی های رمزنگاری باید فراتر از “فقط داشتن کلکسیون” حرکت کند.

به گزارش زوم ارز، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Argus Labs گفت: ممکن است بالاخره کتاب بازی های Web3 مورد توجه قرار گیرد، اما هنوز خیلی نابالغ است که انتظار داشته باشیم بازی های AAA هنوز کاملاً به این رقابت بپیوندند.< /p>

“ما در مرحله ای از بازی رمزنگاری هستیم که می توانم بگویم هیچ کس واقعاً کتاب بازی روشنی پیدا نکرده است، جایی که سرمایه گذاری برای ما منطقی است. چهار سال چرخه عمر توسعه… و ده ها میلیون دلار.»

در کنفرانس Blockworks Permissionless II در آستین، تگزاس، اسکات سونارتو گفت که به نظر می رسد زیرساخت و “زندگی ارزهای دیجیتال” در جدول زمانی یک یا دو ساله تغییر می کند. بنابراین، اکثر شرکت‌های بازی در این فضا به سمت «فقط ارسال سریع» تمایل دارند.

بخوانید  دمو تریدینگ چیست و چه مزیت‌هایی دارد؟

Sunarto استدلال کرد که توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران باید «رویکرد انتقادی‌تری» در مورد انواع بازی‌ها برای ساخت و چرخه توسعه استراتژی‌ها اتخاذ کنند. Sunarto گفت که این فضا برای چرخه های عمر توسعه AAA کاملاً آماده نیست و استدلال می کند که هنوز یک بازار “نابالغ” است.

او اشاره کرد که افراد در کریپتو تمایل دارند کاستی‌های بازی را به زیرساخت یا توزیع سرزنش کنند، اما استدلال کرد که در واقعیت، بسیاری از توسعه‌دهندگان در حال ساخت بازی‌های «اسکیومورفیک» هستند، «جایی که فقط بازی‌ها را از Web2 کپی کرده و سپس سیلی می‌زنند. NFT در بالای آن.”

سونارتو استدلال کرد که این رویکرد رقابت با بازی‌های موفق Web2 را بسیار دشوار می‌کند. «اگر این را برای گیمرها بیاورید، آن‌ها می‌گویند، خوب، شما [مالکیت معنوی] را ندارید که این ناشران بزرگ بازی [Web2] دارند – و اکنون، شما فقط گیم‌پلی را ارائه می‌دهید که اساساً یکسان است. ”

سونارتو گفت که مشتاق کار با افرادی است که «در واقع راه‌های جالبی برای استفاده از اهرم‌های رمزنگاری پیدا کرده‌اند» تا بازی‌ها را جذاب‌تر کنند، «فراتر از داشتن کلکسیون». او درباره آزمایش‌ها در طراحی کریپتو بومی و مکانیک‌های منحصربه‌فردی که می‌توان در بازی‌ها ارائه کرد، ابراز هیجان کرد.

بخوانید  گنجینه‌ی سرمایه‌گذاری: مقاله‌ای که هر سرمایه‌‌گذار باید بخواند – بخش اول

«میلیارد بازیکن بعدی» انتظار بیشتری دارند

به گفته Sunarto، توجه در حال تغییر است، یا حداقل باید به سمت زیرساخت بازی های رمزنگاری شده که امکان ویژگی های منحصر به فرد Web3 را که در بازی های سنتی امکان پذیر نیست، می دهد. او گفت: «ما در نقطه‌ای هستیم که بازار واقعاً با تعداد زیادی از این کلون‌ها و بازی‌های بسیار کم تلاش اشباع شده است.

سونارتو استدلال کرد که بازیکنان “میلیارد بعدی” “انتظار بیشتری دارند.”

Sunarto گفت: «اگر می‌خواهیم ادعا کنیم که کریپتو بازی‌ها را بهتر می‌کند، پس باید بیشتر از ارائه NFT‌های بیشتر، بیشتر نشان دهیم – و چگونه این اتفاق خواهد افتاد.»

سونارتو استدلال کرد که مالکیت دارایی ها برای جذابیت منحصر به فرد یک بازی Web3 کافی نیست. رفتارهای نوظهور جامعه بازی که از مالکیت ناشی می شود، می تواند آن چیزی باشد که آن را خاص می کند.

“اگر واقعاً … قابلیت همکاری نداشته باشید، و واقعاً این جنبه ترکیب پذیری را نداشته باشید، مالکیت معنایی ندارد.”

بخوانید  سقوط PEPE، DOGE و SHIB: بعداً چه سکه‌های میم آماده انفجار هستند؟

او گفت: «شما می‌توانید در Steam Marketplace مالک چیزهایی باشید. “تنها تفاوت اینجا در بلاک چین است، جایی که می توانید دارایی های بازی خود را بیرون بیاورید و از آنها در این پروتکل های مختلف استفاده کنید و هیچ کس نمی تواند شما را از انجام آن باز دارد.”

“اگر این منطق را به بخش‌های بیشتری از بازی تعمیم دهیم – فرض کنید می‌توانید به طور فزاینده‌ای بازی‌های بیشتری بسازید و چیزهایی در زنجیره داشته باشید – فضای طراحی را برای رفتارهای اضطراری باز می‌کنید.”

منبع: blockworks .co

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2613424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها