تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :کاربران VIP بایننس از تسویه حساب ۴میلیارد دلاری این صرافی خبر داشتند

  • کد خبر : 2632159
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
لورس :کاربران VIP بایننس از تسویه حساب ۴میلیارد دلاری این صرافی خبر داشتند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کاربران VIP بایننس از تسویه حساب ۴میلیارد دلاری این صرافی خبر داشتند بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین : به گفته بلومبرگ، صرافی بایننس در ماه سپتامبر (شهریور) در سنگاپور کنفرانسی برای بزرگ‌ترین معامله‌گران خود برگزار و در جریان یک مراسم شام خصوصی و مجلل، آنها را از توافق آتی با وزارت دادگستری آمریکا باخبر کرده بود. به نقل از د بلاک و بر اساس گزارشی از بلومبرگ، در این کنفرانس که فقط برای ۱۸۸۰نفر از اعضای گروهی منتخب از مارکت میکرها و معامله‌گران بزرگ که به اصطلاح کاربران VIP بایننس لقب دارند برگزار شده بود، در رابطه با مشکلات قانونی قریب‌الوقوع صرافی بایننس اطلاع‌رسانی شده بود. شرکت‌کنندگان این کنفرانس همچنین از مدیران بایننس در رابطه با مشکلات حقوقی این شرکت و چگونگی پرداخت جریمه ۴میلیارد دلاری سوال کردند و در نهایت متقاعد شدند صرافی بایننس توان پرداخت آن را خواهد داشت. به گفته بلومبرگ، نکته قابل توجه در این مراسم این بود که چانگ پنگ ژائو (CZ)، مدیرعامل سابق بایننس در این کنفرانس حاضر نشده بود؛ اما ریچارد تنگ (Richard Teng)، مدیرعامل فعلی این صرافی در آنجا حضور داشته، اما درخواست کرده اس..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کاربران VIP بایننس از تسویه حساب ۴میلیارد دلاری این صرافی خبر داشتند بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین : به گفته بلومبرگ، صرافی بایننس در ماه سپتامبر (شهریور) در سنگاپور کنفرانسی برای بزرگ‌ترین معامله‌گران خود برگزار و در جریان یک مراسم شام خصوصی و مجلل، آنها را از توافق آتی با وزارت دادگستری آمریکا باخبر کرده بود. به نقل از د بلاک و بر اساس گزارشی از بلومبرگ، در این کنفرانس که فقط برای ۱۸۸۰نفر از اعضای گروهی منتخب از مارکت میکرها و معامله‌گران بزرگ که به اصطلاح کاربران VIP بایننس لقب دارند برگزار شده بود، در رابطه با مشکلات قانونی قریب‌الوقوع صرافی بایننس اطلاع‌رسانی شده بود.

شرکت‌کنندگان این کنفرانس همچنین از مدیران بایننس در رابطه با مشکلات حقوقی این شرکت و چگونگی پرداخت جریمه ۴میلیارد دلاری سوال کردند و در نهایت متقاعد شدند صرافی بایننس توان پرداخت آن را خواهد داشت. به گفته بلومبرگ، نکته قابل توجه در این مراسم این بود که چانگ پنگ ژائو (CZ)، مدیرعامل سابق بایننس در این کنفرانس حاضر نشده بود؛ اما ریچارد تنگ (Richard Teng)، مدیرعامل فعلی این صرافی در آنجا حضور داشته، اما درخواست کرده است که نامش در این گردهمایی خصوصی مطرح نشود. با این حال، نکته اصلی که مدیران بایننس در این کنفرانس بر آن تاکید کردند، این بود که این صرافی دوام خواهد آورد.در واکنش به گزارش بلومبرگ، یکی از سخنگویان صرافی بایننس مدعی شد روایتی که از این کنفرانس نقل شده نادرست است؛ اما اشاره‌ای نکرد که کدام بخش ماجرا مطابق واقعیت نیست. غیبت ژائو تنها به این کنفرانس محدود نمی‌شود. وی در کنفرانسی که صرافی بایننس ماه گذشته در استانبول برگزار کرد نیز شرکت نکرد و به جای آن تصمیم گرفت در دبی بماند. امارات هیچ توافق‌نامه‌ای برای استرداد مجرمان با آمریکا ندارد؛ با این حال، ژائو تصمیم گرفت به دنبال توافق با وزارت خزانه‌داری و شرکت در جلسه استماع خود به این کشور برود.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2632159

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها