تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۷شهریور ۱۴۰۲)

  • کد خبر : 2604300
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
لورس :اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۷شهریور ۱۴۰۲)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهرمزینکس صرافی رمزینکس اعلام کرد شبکه فانتوم به این صرافی اضافه شده است. بر اساس این اطلاعیه، کاربران این صرافی می‌توانند از این تاریخ به بعد معاملات خود را روی شبکه فانتوم (Fantom) هم انجام دهند.
نوبیتکس صرافی نوبیتکس اعلام کرد کاربران سطح تریدر این پلتفرم می‌توانند تا انتهای تابستان معاملات خود را با کارمزد صفر انجام دهند. این صرافی همچنین رمزارزهای RDNT بر روی شبکه آربیتروم و JST بر روی شبکه ترون را به پلتفرم معاملاتی خود اضافه کرد.

او ام پی فینکس صرافی او ام پی فینکس در نظر دارد در سری مسابقات ترید خود، این بار سراغ الگوی سر و شانه معکوس برود. کاربران این صرافی می‌توانند با پاسخ به سؤالات این مسابقه برنده جایزه ۲۰۰ ترونی این صرافی بشوند.

تبدیل صرافی تبدیل اعلام کرده است کاربران این صرافی هم‌اکنون می‌توانند ۶ ارز دیجیتال آیوتا (IOTA)، یونی (UNI)، کوانتوم (QTUM)، الروند (EGLD)، انجین (ENJ)، تتا (THETA) را علاوه بر بخش خرید آسان و بازارهای تتری، در بازارهای تومانی این صرافی هم معامله کنند.

ارزپلاس صرافی ارزپلاس اعلام کرد همگام با بازارهای جهانی، ارزهای محبوب ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رمزینکس

صرافی رمزینکس اعلام کرد شبکه فانتوم به این صرافی اضافه شده است. بر اساس این اطلاعیه، کاربران این صرافی می‌توانند از این تاریخ به بعد معاملات خود را روی شبکه فانتوم (Fantom) هم انجام دهند.

نوبیتکس

صرافی نوبیتکس اعلام کرد کاربران سطح تریدر این پلتفرم می‌توانند تا انتهای تابستان معاملات خود را با کارمزد صفر انجام دهند. این صرافی همچنین رمزارزهای RDNT بر روی شبکه آربیتروم و JST بر روی شبکه ترون را به پلتفرم معاملاتی خود اضافه کرد.

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۷ شهریور ۱۴۰۲)

او ام پی فینکس

صرافی او ام پی فینکس در نظر دارد در سری مسابقات ترید خود، این بار سراغ الگوی سر و شانه معکوس برود. کاربران این صرافی می‌توانند با پاسخ به سؤالات این مسابقه برنده جایزه ۲۰۰ ترونی این صرافی بشوند.

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۷ شهریور ۱۴۰۲)

تبدیل

صرافی تبدیل اعلام کرده است کاربران این صرافی هم‌اکنون می‌توانند ۶ ارز دیجیتال آیوتا (IOTA)، یونی (UNI)، کوانتوم (QTUM)، الروند (EGLD)، انجین (ENJ)، تتا (THETA) را علاوه بر بخش خرید آسان و بازارهای تتری، در بازارهای تومانی این صرافی هم معامله کنند.

بخوانید  امضای دیجیتال در بلاکچین چیست و چگونه کار می‌کند؟

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۷ شهریور ۱۴۰۲)

ارزپلاس

صرافی ارزپلاس اعلام کرد همگام با بازارهای جهانی، ارزهای محبوب و ترند بازار، تلور (TRB) و ایردائو (AMB) را به پلتفرم خود اضافه کرده است. کاربران این صرافی از این پس می‌توانند در بخش معامله سریع، اقدام به خرید و فروش این ارزها کنند.

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۷ شهریور ۱۴۰۲)

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۷شهریور ۱۴۰۲) اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2604300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها