تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :ثابت ماندن نرخ بهره در جلسه FOMC؛ روند قیمت بیت کوین چگونه خواهد بود؟

  • کد خبر : 2618528
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
لورس :ثابت ماندن نرخ بهره در جلسه FOMC؛ روند قیمت بیت کوین چگونه خواهد بود؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ثابت ماندن نرخ بهره در جلسه FOMC؛ روند قیمت بیت کوین چگونه خواهد بود؟ اخبارآلت کویناتریوم توسط حسام شایق آخرین به روز رسانی ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۳ ۰ ۳۵ اشتراک کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در جلسه روز چهارشنبه خود تصمیم گرفت نرخ بهره را افزایش ندهد و آن را در سطوح تعیین شده در جولای سال جاری میلادی (یعنی ۵٫۲۵ تا ۵٫۵ درصد) نگه دارد. البته، اکثر فعالان بازار انتظار توقف افزایش نرخ بهره را در این جلسه داشتند، چون احتمال افزایش نیافتن آن طبق داده های FedWatch Tool حدود ۹۹ درصد بود.
مقامات فدرال رزرو همچنین از طرح خود برای نگه داشتن نرخ بهره در حدود ۵٫۱ درصد در سال ۲۰۲۴ خبر دادند که یک جهش قابل توجه از سطح پیش بینی شده ۴٫۳ درصدی در ماه ژوئن خواهد داشت. آنها همچنین رشد اقتصادی قوی تری را برای سال آینده پیش بینی کردند و انتظار دارند تولید ناخالص داخلی واقعی ۲٫۱ درصد افزایش یابد که بیشتر از ۱ درصد پیش بینی شده در ماه ژوئن است.
قیمت بیت کوین دقایقی پس از..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ثابت ماندن نرخ بهره در جلسه FOMC؛ روند قیمت بیت کوین چگونه خواهد بود؟ اخبارآلت کویناتریوم توسط حسام شایق ۰ ۳۵ اشتراک

کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در جلسه روز چهارشنبه خود تصمیم گرفت نرخ بهره را افزایش ندهد و آن را در سطوح تعیین شده در جولای سال جاری میلادی (یعنی ۵٫۲۵ تا ۵٫۵ درصد) نگه دارد. البته، اکثر فعالان بازار انتظار توقف افزایش نرخ بهره را در این جلسه داشتند، چون احتمال افزایش نیافتن آن طبق داده های FedWatch Tool حدود ۹۹ درصد بود.

مقامات فدرال رزرو همچنین از طرح خود برای نگه داشتن نرخ بهره در حدود ۵٫۱ درصد در سال ۲۰۲۴ خبر دادند که یک جهش قابل توجه از سطح پیش بینی شده ۴٫۳ درصدی در ماه ژوئن خواهد داشت. آنها همچنین رشد اقتصادی قوی تری را برای سال آینده پیش بینی کردند و انتظار دارند تولید ناخالص داخلی واقعی ۲٫۱ درصد افزایش یابد که بیشتر از ۱ درصد پیش بینی شده در ماه ژوئن است.

بخوانید  آموزش اضافه کردن توکن به پول متامسک؛ اضافه کردن تتر به متامسک

قیمت بیت کوین دقایقی پس از بیانیه فدرال رزرو در حدود ۲۷۲۰۰ دلار ثابت ماند، اما بعد از آن با ۱ درصد کاهش به حدود سطح ۲۶۹۰۰ دلار رسید. چون جروم پاول در کنفرانس مطبوعاتی پس از این جلسه گفت که در صورتی که اقتصاد قوی تر از انتظارات باشد، نرخ بهره را بیشتر افزایش خواهد داد.

وی گفت:

اگر رشد اقتصادی طبق پیش بینی ها باشد، سطح مناسب نرخ بهره در پایان سال جاری میلادی ۵٫۶ درصد، در پایان سال ۲۰۲۴ در سطح ۵٫۱ درصد و در پایان سال ۲۰۲۵ در سطح ۳٫۹ درصد خواهد بود.

پاول همچنین گفت که اکثر اعضای فدرال رزرو انتظار یک افزایش نرخ بهره دیگر را دارند تا این بانک در دو جلسه باقیمانده FOMC به اهداف خود برسد. وی همچین با اذعان به این که روند اخیر نرخ تورم در مسیر درستی پیش می رود، خاطرنشان کرد که داده های سه ماه گذشته “بسیار امیدوار کننده” بوده اند.

بخوانید  واچ لیست هفتگی رمز ارزها (۶ شهریور ۱۴۰۲)

نشست بعدی FOMC در اوایل ماه نوامبر برگزار خواهد شد. طبق داده های “FedWatch tool”، احتمال عدم افزایش نرخ بهره در این جلسه ۷۱٫۵ درصد است و ۵۳٫۴ درصد احتمال دارد که نرخ بهره تا پایان سال ۲۰۲۳ در سطوح فعلی نگه داشته شود.

قیمت بیت کوین در آینده

طبق پیش بینی مایکل ون د پوپ، فدرال رزرو در آینده نرخ بهره را دیگر افزایش نخواهد داد و این به سود بیت کوین خواهد بود. این ارز بزرگ بازار احتمالا روند صعودی خود را از سطوح فعلی آغاز خواهد کرد.
بیت کوین چیست؟ آموزش کامل بیت کوین

مایکل سیلبربرگ، رئیس روابط سرمایه گذار در” AltTab Capital”، در یادداشتی گفت سخت است که بیانیه امروز را با خوش بینی بیش از حد قبول کنیم. این که این گزارش بر تاخیر در کاهش نرخ بهره تاکید می کند، جای تعجب دارد.

نوئل آچسون، تحلیلگر ارزهای رمزنگاری و اقتصاد کلان گفت:

خبر بزرگ پیش بینی نرخ بهره در سال ۲۰۲۴ است که بالاتر از حد انتظار است. این سیگنال بسیار بزرگی است. حذف دو کاهش نرخ بهره از جدول برنامه ریزی شده نشان می دهد که کاهش نرخ بهره دیرتر از انتظارات فعالان بازار رخ خواهد داد.

آچسون افزود که نرخ های بالاتر بهره، دلار قوی تر و افت بازار سهام برای بیت کوین خوب نیست، اما اذعان کرد که این خبر برای بازار ارزهای رمزنگاری نسبتا خوب بود و نشان می دهد که در سطوح فعلی احتمال ” حمایت خرید” وجود دارد.

بخوانید  قیمت بیت ‌کوین تا کجا پایین می‌آید؟

شرکت تحقیقاتی “Asgard Markets” پیش بینی کرد که برخی از معامله گران پس از تصمیم فدرال رزرو به دنبال سیو سود خواهند بود. طبق گزارش روز سه شنبه این شرکت، موقعیت ها و احساسات به اندازه ابتدای سال جاری میلادی نیستند و هیچ کاتالیزور و محرکی برای قیمت وجود ندارد؛ به این معنی که معامله گرانی که “در سود” هستند، مقداری سیو سود خواهند کرد.

زک پاندل، اقتصاددان در گری اسکیل، در یادداشتی خاطر نشان کرد که فدرال رزرو ایده “فرود نرم” در اقتصاد را پذیرفته است: آنها شاهد رشد اقتصادی قوی تر و کاهش نرخ بیکاری هستند و همچنان انتظار دارند به هدف نرخ تورمی خود (۲٫۵ درصد) بازگردند.

وی افزود آخرین فرود نرم در اواسط دهه ۱۹۹۰ بود و این یک نتیجه فوق العاده برای دارایی های مرتبط با فناوری در پی داشت. در حالی که نمی توانیم مطمئن باشیم که یک فرود نرم وجود خواهد داشت، این سناریو می تواند برای بیت کوین و اتریوم مثبت باشد.
اتریوم چیست؟ آموزش کامل اتریوم

بخوانید  ساتوشی چیست؟ و ساتوشی چند بیت کوین میباشد

فرود نرم در اقتصاد، کاهش ملایم در رشد اقتصادی به وسیله افزایش نرخ بهره و کاهش محرک‌های اقتصادی است به طوری که از رکود جلوگیری شود.

منبع coindesk بیت کوینجروم پاولرشد ناخالص داخلیفدرال رزروفرود نرمکمیته بازار آزاد فدرالنرخ بهرهنرخ تورم ۰ ۳۵ اشتراک حسام شایق

مقاله قبلی

صرافی کوینکس اعلام کرد خدمات واریز و برداشت را از سر می گیرد

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2618528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها