تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1
خانه دسته‌بندی نشده

لورس :معرفی کیبورد مجیک کیز مخصوص تریدرها؛ میانبرهای دوست داشتنی

  • کد خبر : 2629492
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
لورس :معرفی کیبورد مجیک کیز مخصوص تریدرها؛ میانبرهای دوست داشتنی
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

معرفی کیبورد مجیک کیز مخصوص تریدرها؛ میانبرهای دوست داشتنی در گذشته تنها افرادی می‌توانستند به معاملات در بازارهای مالی بپردازند که در شرکت‌های بزرگ مالی استخدام می‌شدند. در واقع انتخاب شغل معامله‌گری در بازارهای مالی امری سخت و دست نیافتنی بود. ولی در حال حاضر با پیشرفت اینترنت و تکنولوژی هر کسی در خانه و از پشت کامپیوتر می‌تواند به بازارهای مالی دسترسی داشته و به انجام معامله در این بازارها بپردازد. به دلیل فراگیری این شغل در بین افراد جامعه، شرکت‌های مختلف به ارائه ابزارهایی برای راحتی کاربران در هنگام معامله پرداختند. یکی از جالب‌ترین ابزارها کیبورد مجیک کیز (Magic Keys) است. این کیبورد، تمام دستورهای لازم برای معامله را در خود جای داده و کاربر به واسطه فشردن دستور مورد نظر می‌تواند به انجام تحلیل تکنیکال و معامله بپردازد. در این مقاله به معرفی کیبورد مجیک کیز پرداخته و مزایا و معایب آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
کیبورد مجیک کیز چیست؟ Magic Keys یک ابزار معاملاتی است که با هدف ساده‌سازی فرآیند معاملات، مجموعه‌ای از ویژگی‌های قدرتمند و رابط کاربرپسند را در اخت..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

معرفی کیبورد مجیک کیز مخصوص تریدرها؛ میانبرهای دوست داشتنی

در گذشته تنها افرادی می‌توانستند به معاملات در بازارهای مالی بپردازند که در شرکت‌های بزرگ مالی استخدام می‌شدند. در واقع انتخاب شغل معامله‌گری در بازارهای مالی امری سخت و دست نیافتنی بود. ولی در حال حاضر با پیشرفت اینترنت و تکنولوژی هر کسی در خانه و از پشت کامپیوتر می‌تواند به بازارهای مالی دسترسی داشته و به انجام معامله در این بازارها بپردازد. به دلیل فراگیری این شغل در بین افراد جامعه، شرکت‌های مختلف به ارائه ابزارهایی برای راحتی کاربران در هنگام معامله پرداختند. یکی از جالب‌ترین ابزارها کیبورد مجیک کیز (Magic Keys) است. این کیبورد، تمام دستورهای لازم برای معامله را در خود جای داده و کاربر به واسطه فشردن دستور مورد نظر می‌تواند به انجام تحلیل تکنیکال و معامله بپردازد. در این مقاله به معرفی کیبورد مجیک کیز پرداخته و مزایا و معایب آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

کیبورد مجیک کیز چیست؟

معرفی کیبورد مجیک کیز

Magic Keys یک ابزار معاملاتی است که با هدف ساده‌سازی فرآیند معاملات، مجموعه‌ای از ویژگی‌های قدرتمند و رابط کاربرپسند را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد.

این ابزار برای کاربران ویندوز و مک ارائه می‌شود و برای طیف وسیعی از معامله‌گران فعال در بازارهای مختلف قابل استفاده است. سازگاری آن با پلتفرم‌های تجاری محبوب متاتریدر ۴، ۵ و cTrader تضمین می‌کند که معامله‌گران می‌توانند به طور یکپارچه کیبورد مجیک کیز را در جریان معاملات خود استفاده کنند.

این ابزار توسط راجا بانکز (Raja Banks) از گروه معامله‌گری WicksDontLie توسعه یافته است. بانکز یکی از موفق‌ترین معامله‌گران فارکس بوده که برای سادگی فرآیند معاملات، به توسعه کیبورد مجیک کیز پرداخته است. در حال حاضر با اثبات ویژگی‌های این ابزار، معامله‌گران بازار کریپتو نیز برای ترید ارز دیجیتال از این ابزار استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که این کیبورد به وسیله کابل USB و بلوتوث امکان اتصال به کامپیوتر را دارد و در کنار کیبورد اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه به ویژگی‌های کیبورد مجیک کیز پرداخته و آنها را شرح می‌دهیم.

ویژگی‌های کیبورد مجیک کیز

ویژگی ها و مزایای کیبورد مجیک کیز

کیبورد مجیک کیز، به دلیل ساده کردن فرآیند معاملات و افزایش سرعت کاربران در حین ترید توسعه یافته است. این ابزار شامل ویژگی‌های منحصربه‌فردی می‌شود که کاربران را به استفاده از آن ترغیب می‌کند.

دارای کلیدهای میانبر اختصاصی

این ابزار دارای کلیدهای میانبری است که امکان باز کردن و بستن معاملات را به کاربران می‌دهد. علاوه‌براین کاربران به واسطه این ابزار می‌توانند به ثبت حد ضرر، حد سود و استراتژی‌های معاملاتی بپردازند. این کلیدهای میانبر می‌توانند به تریدرها کمک کنند تا زمان کمتری را صرف انجام کارهای تکراری کنند و تمرکز خود را بر روی تحلیل بازار و انجام معاملات سودآور بگذارند.

قابلیت اتصال با کابل USB و بلوتوث

این ابزار به منظور راحتی در استفاده، امکان اتصال به کامپیوتر به وسیله کابل USB و بلوتوث را دارد. علاوه‌براین کیبورد مجیک کیز به راحتی در کنار کیبورد اصلی قابل استفاده است.

طراحی آرگونومیک

صفحه کلید Magic Keys دارای طراحی مناسبی است که کار با این ابزار را راحت می‌کند. طراحی این محصول به گونه‌ای است که کاربر در حین استفاده احساس خستگی نکند و به بهبود وضعیت بدنی کمک کند.

عمر طولانی باتری

این ابزار دارای باتری با عمر طولانی است که به تریدرها کمک می‌کند تا بدون نگرانی از کمبود شارژ، از آن استفاده کنند.

سازگار با انواع پلتفرم‌های معاملاتی

کیبورد مجیک کیز با انواع نرم افزارهای معاملاتی سازگار است. این سازگاری می‌تواند به تریدرها کمک کند تا از این کیبورد با هر نرم افزار معاملاتی استفاده کنند. البته در حال حاضر امکان استفاده از این کیبورد در پلتفرم‌های متاتریدر ۴، ۵ و cTrader وجود دارد. طبق اخباری که در سایت رسمی Magic Keys منتشر شده، در آینده امکان بهره‌مندی از این کیبورد در تریدینگ ویو نیز وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: قیمت ارز دیجیتال

نحوه اتصال به کامپیوتر و استفاده از کیبورد مجیک کیز

از آنجایی که این کیبورد به وسیله کابل USB و بلوتوث امکان اتصال به کامپیوتر را دارد، می‌توان به راحتی آن را راه‌اندازی کرد. در ادامه مقاله به نحوه اتصال این کیبورد به کامپیوتر و استفاده از آن می‌پردازیم.

کیبورد Magic Keys را به دستگاه خود متصل کنید. می‌توانید از طریق کابل USB یا بلوتوث این کار را انجام دهید.

اگر قصد اتصال از طریق کابل USB را دارید، کابل را به پورت USB دستگاه خود وصل کنید.

اگر از طریق بلوتوث متصل می‌شوید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در دستگاه خود، بلوتوث را روشن کنید.
  2. نام کیبورد Magic Keys را در لیست دستگاه‌های موجود جستجو کنید.
  3. روی نام کیبورد Magic Keys ضربه بزنید تا به آن متصل شوید.

پس از اتصال کیبورد مجیک کیز به کامپیوتر می‌توانید در کنار کیبورد اصلی از آن استفاده کنید. برای این کار، دکمه روشن/خاموش را روی کیبورد فشار دهید و سپس دکمه اتصال را فشار دهید. کیبورد به صورت خودکار به کامپیوتر یا لپ تاپ شما متصل می‌شود. پس از اتصال کیبورد، وارد پلتفرم معاملاتی شوید و به راحتی به معامله بپردازید. البته در حین ورود به پلتفرم معاملاتی پیامی در پلتفرم ظاهر می‌شود که باید توسط دکمه Enter کیبورد مجیک کیز تایید شود. پس از آن به وسیله دستورهای حک شده بر روی کیبورد، می‌توانید به باز کردن معاملات، بستن ترید، اضافه کردن حد سود و ضرر و پیاده‌سازی استراتژی‌های معاملاتی بپردازید. برای اطلاع از کاربرد دکمه‌های کیبورد Magic Keys، در ادامه تمام دکمه‌های آن را شرح می‌دهیم.

کاربرد دکمه‌های میانبر کیبورد مجیک کیز

کاربرد دکمه های کیبورد مجیک کیز

کیبورد Magic Keys دارای چندین میان‌بر برای دسترسی سریع به عملکردهای مختلف معاملاتی است. در ادامه به تشریح وظایف این دکمه‌ها می‌پردازیم.

  • دکمه OPEN CALC: هر زمان که نیاز به باز کردن معامله داشتید، این دکمه را فشار دهید و ماشین حساب معامله روی صفحه نمایش شما نشان داده می‌شود. یک خط برای قیمت حد ضرر و یک خط برای حد سود در نظر گرفته شده است. به طور پیش فرض، ماشین حساب معاملات را با قیمت بازار انجام می‌دهد. برای تغییر به قیمت دلخواه از گزینه MARKET PENDING استفاده کنید.
  • دکمه SWITCH: هنگامی که ماشین حساب روی صفحه است، امکان جابجایی سریع بین معاملات خرید و فروش را فراهم می‌کند.
  • دکمه OPEN TRADE: هنگامی که از سطح قیمت خود مطمئن شدید و اندازه سود معامله را بررسی کردید، این دکمه را فشار دهید تا سفارش خود را اجرا کنید.
  • دکمه DOUBLE ORDER: اگر در پلتفرم پوزیشن فعال دارید و می‌خواهید معامله دیگری را در همان جهت و با همان قیمت حد ضرر و سود باز کنید، این کلید را فشار دهید و پوزیشن جدیدی باز کنید. معامله مورد نظر برای تکرار می‌تواند اولین معامله یافت شده یا انتخاب خاص معامله‌گر باشد.
  • دکمه SL @entry: هنگامی که معامله شما به سود رسید، می‌توانید این کلید را فشار دهید تا نقطه حد ضرر به طور خودکار به قیمت ورودی منتقل شود.
  • دکمه AUTO BE: این کلید به شما اجازه می‌دهد تا یک تریگر (trigger) سربه‌سر را با قیمت دلخواه تنظیم کنید. هنگامی که این دکمه را بفشارید، سطوح حد ضرر به طور خودکار به قیمت ورودی منتقل می‌شود. لازم به ذکر است که این عمل برای تمام معاملات اعمال می‌شود.
  • دکمه PARTIAL TP: این کلید به شما امکان می‌دهد چندین معامله را با درصد مشخصی از سود با قیمت‌های دلخواه تنظیم کنید. وقتی از این دکمه استفاده می‌کنید، درصد مشخصی از حجم پوزیشن بسته می‌شود. این عمل برای تمام معاملات اعمال می‌شود.
  • دکمه CHANGE SYMB: برای انتخاب یک معامله خاص بین معاملات باز استفاده می‌شود. به وسیله این دکمه می‌توان به معاملات مختلف دسترسی داشت.
  • دکمه‌های CLOSE FULL، CLOSE HALF و CLOSE CUSTOM: به وسیله این دکمه بخشی از موقعیت خود را روی نماد فعلی می‌بندید. دکمه CUSTOM به درصد حجمی اشاره دارد که می‌توانید در تنظیمات EA آن را سفارشی‌سازی کنید. این دستور برای تمام معاملات انتخاب شده اعمال می‌شود.
  • دکمه‌های TARGET @default و TARGET @1:x: به وسیله این دکمه‌ها می‌توان اهداف قیمتی را بر روی نمودار اعمال کرد. دکمه default برای اعمال تنظیمات سفارشی‌سازی شده استفاده می‌شود و گزینه ۱:x برای مواقعی به کار می‌رود که کاربر قصد سفارشی‌سازی اهداف قیمتی را دارد.
  • دکمه INPUT PIP: این دکمه مخصوص بازار فارکس است که بر مبنای مقدار پیپ وارده شده از قیمت ورود، اقدام به بستن معامله می‌کند. بنابراین این دکمه در زمان خرید ارز دیجیتال کاربردی ندارد.
  • دکمه INPUT RISK: این دکمه یک درصد ریسک سفارشی‌سازی شده برای معامله بعدی تنظیم می‌کند. فقط زمانی که ماشین حساب باز است فعال می‌شود و در صورت بسته شدن ماشین حساب تنظیمات ثبت می‌شود.
  • دکمه‌های ZOOM IN و ZOOM OUT: برای زوم کردن روی چارت استفاده می‌شود.
  • دکمه‌های FN: این دکمه‌ها که شامل ۱، ۲، ۳ و ۴ هستند، برای تنظیم و ثبت استراتژی‌های معاملاتی سفارشی استفاده می‌شود. در واقع این کیبورد ۴ اسلات در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد که به ذخیره استراتژی معاملاتی خود پرداخته و در سیکل‌های مختلف بازار از آنها استفاده کنند.

کیبورد مجیک کیز، ابزاری کارآمد برای معامله‌گران

کیبورد مجیک کیز یکی از ابزارهای کارآمد معامله‌گری است که باعث افزایش سرعت تریدرها شده و می‌تواند بازدهی آنها را افزایش دهد. البته لازم به ذکر است که این ابزار بیشتر مناسب تریدرهای روزانه بوده که به سرعت بالا در معاملات خود نیاز دارند. از آنجایی که این ابزار به راحتی به کامپیوتر متصل می‌شود و راه‌اندازی ساده‌ای دارد، در بین معامله‌گران بسیار پرطرفدار شده است. در این مقاله به معرفی کیبورد مجیک کیز پرداختیم و ویژگی‌ها و روش استفاده از آن را توضیح دادیم.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

برچسب هامتوسط

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2629492

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها